اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

صنعاء: تا وقتی یمن بمباران می‌شود، متجاوزان از پهپاد و راکت در امان نیستند

عضو شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد، تا زمانی که حملات هواپیماهای آمریکایی، انگلیسی و اروپایی علیه یمن ادامه دارد و تجاوز متوقف نشده، حملات پهپادی و موشکی علیه متجاوزان ادامه دارد.

صنعاء: تا وقتی یمن بمباران می‌شود، متجاوزان از پهپاد و راکت در امان نیستند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، عضو شورای عالی سیاسی در یمن تاکید کرد که اگر ائتلاف سعودی با جدیت برای توقف بمباران‌ها علیه یمن اقدام کند، در ازای آن حملات علیه ائتلاف سعودی نیز متوقف می‌شود.

به گزارش شبکه المیادین، محمد علی الحوثی گفت :«ما آماده‌ایم که اگر بمباران یمن متوقف شود، در ازای آن بمباران طرف مقابل را متوقف کنیم.»

وی افزود:« تا به الان که بمباران‌ها علیه یمن با هواپیماهای آمریکایی، انگلیسی و اروپایی ادامه داشته است و درگیری‌ها ادامه دارد».

این مقام سیاسی یمن تصریح کرد: «مجددا می‌گوییم اگر کشورهای متجاوز حملات علیه یمن را متوقف کنند، حملات پهپادی و موشکی علیه آنها نیز متوقف خواهد شد، وگرنه تا بمباران یمن ادامه دارد، متجاوزان از حملات یمنی‌ها در امان نیستند».

«مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن نیز شامگاه شنبه طی نطقی گفت:« ثابت قدم بودن مردم ما به پیروزی منجر شده است و در روزهای اخیر شاهد نگرش‌های مثبت اتحادیه اروپا بوده‌ایم و حتی دولت آمریکا شروع به بررسی سیاست‌های خود کرده است».

رئیس شورای عالی سیاسی یمن افزود که رویکرد بین المللی مثبت شده است و باید تا رفع حصر و پایان تجاوز ادامه یابد و این مسئله مهم است.

وی افزود: «تمام قوانین و ادیان آسمانی حق ما در دفاع از خود را تصدیق می‌کند و هر عملی، عکس العملی دارد و این قانون جهان است».

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول