اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

چهره‌های ماندگار گنبدکاووس تجلیل می‌شوند/ خانه وزنه‌برداری در گنبدکاووس راه‌اندازی شد

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس با اشاره به برنامه‌های ویژه این اداره برای توسعه فعالیت‌های مردمی، گفت: همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار شهرستان با همکاری سمن‌ها برگزار خواهد شد.

چهره‌های ماندگار گنبدکاووس تجلیل می‌شوند/ خانه وزنه‌برداری در گنبدکاووس راه‌اندازی شد

حجت‌الله یوسفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به پایان یافتن دهه فجر و برگزاری برنامه‌های باشکوه وزارت ورزش و جوانان در این هفته، اظهار کرد: دهه فجر امسال با وجود همه کاهش‌های رخ داده در منابع اعتباری و فشارهای اقتصادی به جلوه بزرگی از همت و اراده مدیران و مردم برای پیشرفت و آبادانی تبدیل شده بود.

وی با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس در این ایام در کنار سایر بخش‌های خدمت‌رسانی به مردم اقدامات شاخصی را صورت داده است، افزود: ما در این دهه از چندین پروزه بزرگ بهره‌برداری کرده و برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی خوبی را نیز اجرایی کردیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه افتتاح زمین چمن مصنوعی در روستای مرزی «کرند» با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان نخستین پروژه ما در این دهه بود، خاطرنشان کرد: این پروژه با حضور معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان و مسئولان ارشد استانی و  شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

حجت‌الله یوسفی با اشاره به اینکه بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی شهر «اینچه‌برون» با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی را دیگر اقدام این اداره در دهه فجر دانست و ادامه داد: نخستین «خانه گورش کشور» نیز در گنبدکاووس با حضور معاون پارلمانی و مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در همین ایام به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی خانه وزنه‌برداری در «سید آباد» گنبدکاووس را از جمله سایر اقدامات صورت گرفته در دهه فجر توسط اداره ورزش و جوانان اعلام کرد و گفت: در بخش برگزاری مسابقات ورزشی نیز برگزاری مسابقات استانی صخره نوردی و بدمینتون پیشکسوتان و بزرگسالان استان گلستان در کنار مسابقات قهرمانی ووشو و تیراندازی اهداف پروازی استانی از جمله برنامه‌های ما در گنبدکاووس بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس از برگزاری مسابقات و برنامه‌های ویژه هیئت‌های سوارکاری، فوتبال، انجمن‌های ورزشی و هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: به لطف خدا حجم برگزاری مسابقات ورزشی و برنامه‌های فرهنگی توسط هیئت‌های ورزشی و کیفیت این برنامه‌ها نسبت به سالهای قبل افزایش قابل توجهی پیدا کرده بود.

یوسفی حضور پررنگ سازمان‌های مردم نهاد دارای مجوز از اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس را در برنامه‌های دهه فجر به عنوان یکی از دستاوردهای این اداره برای نخستین بار دانست و تصریح کرد: پخت بیش از ۴ هزار پرس غذای گرم، برگزاری مسابقات کتابخوانی مجازی، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری جشن انقلاب از جمله برنامه‌های این سازمان‌ها بوده است.

وی از برنامه‌ریزی برای اجرای طرح‌های فرهنگی و اجتماعی شاخص در نیمه نخست سال 1400 توسط این اداره خبر داد و اضافه کرد: برگزاری همایش چهره‌های ماندگار و تجلیل از نخبگان و قهرمانان ورزشی از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول