اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

همکاری مشترک ظریف و تاجزاده برای انتخابات۱۴۰۰؟!

برخی فعالین سیاسی معتقدند که تاج زاده و ظریف به نوعی همکار یک پروژه انتخاباتی شده و هم‌افزایی غیرمستقیم دارند.

همکاری مشترک ظریف و تاجزاده برای انتخابات۱۴۰۰؟!

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، بولتن جهان‌نیوز به برخی لایه‌های پنهان اخبار و رویدادهای سیاسی و فرهنگی ایران خواهد پرداخت. سی‌و سومین شماره این بولتن را در ادامه می‌خوانید:

همکاری مشترک ظریف و تاجزاده برای انتخابات؟!

برخی از کارشناسان با اشاره به گفت‌وگوهای اخیر محمد جواد ظریف درباره دیپلماسی خارجی ایران و نیز اظهارات برخی از عناصر معلوم الحال مانند مصطفی تاجزاده، معتقدند که دولتی‌ها و اصلاح‌طلبان درصدند تا به بهانه برجام، سیاست خارجی را به عنوان محور رقابت‌ انتخاباتی ۱۴۰۰ قرار دهند. در این میان برخی فعالین سیاسی معتقدند که تاج زاده و ظریف به نوعی همکار یک پروژه انتخاباتی شده و هم‌افزایی غیرمستقیم دارند.

تاجزاده اظهارات تند در نقد اصول سیاست خارجه جمهوری اسلامی، محور مقاومت و همچنین ایجاد هیاهو سیاسی در موافقت برای رابطه با آمریکا مطرح می‌کند و ظریف نیز با اظهارات دیپلماتیک و غیرمستقیم  مباحث و اعتقادات شخصی خود را درباره سیاست خارجه مطلوب در رسانه ها دنبال می کند. به اعتقاد این فعالین سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ یکبار دیگر همه چهره های اعتدالی، اصلاح طلب، غربگرا، تجدیدنظرطلب و... را در یک جبهه نهایتا دوباره گرد هم جمع خواهد کرد.

اعضای یهودی کابینه بایدن

بر اساس یک ارزیابی صورت گرفته شده، افراد ذیل در کابینه جو بایدن دموکرات از یهودیان صهیونیسم هستند:‌ ۱-منشی خزانه داری ۲-دادستان کل ۳ـ منشی امنیت سرزمینی ۴مدیر اطلاعات ملی ۵-رئیس ستاد کاخ سفید ۶-وزیر خارجه ۷-معاون وزیر خارجه ۸- مسئول سیاست خارجی ۹-مسئول اداره تکنولوژی ۱۰ـ دبیر آژانس امنیت مرکزی

تحرکات انتخاباتی نمایندگان ادوار مجلس

اکثریت نمایندگان ادوار مجلس پس از دوران نمایندگی در فعالیت های سیاسی وانتخاباتی از فعالترین اقشار و گروه ها هستند. بخش قابل توجهی از این نمایندگان در حال حاضر برای انتخابات ۱۴۰۰ فعالیت ها و ارتباط گیری های سیاسی خود با کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری را آغاز کرده اند. یکی از گزینه های که در میان نمایندگان ادوار مورد توجه ویژه قرار دارد، علی لاریجانی رئیس سابق مجلس شورای اسلامی است که بیشترین زمان ریاست مجلس را پس از انقلاب در اختیار داشته است. علی لاریجانی تا این لحظه درباره انتخابات ریاست جمهوری موضع علنی بیان نکرده و به نظر می رسد که در حال سنجش شرایط و زمان هست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول