اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

شه‌بخش: ماه‌های آینده اردوهای خیلی با کیفیت‌تری خواهیم داشت / هنوز در لیگ بوکس قراردادی نبستم

المپین بوکس کشورمان گفت: تمرین با بوکسورهای خوب دنیا باعث می‌شود تا به بهترین نحو پیشرفت کنیم و آماده رقابت‌های پیش رو شویم.

شه‌بخش: ماه‌های آینده  اردوهای خیلی با کیفیت‌تری خواهیم داشت / هنوز در لیگ بوکس قراردادی نبستم

دانیال شه‌بخش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره برگزاری اردوهای تیم ملی بوکس کشورمان، اظهار داشت: هم اکنون در روزهای استراحت بعد از مرحله هفتم اردوهای‌مان هستم. تمرینات به خاطر برگزاری مسابقات لیگ تعطیل است و بعد از پایان این رقابتها، از روز 18 اسفند ماه در تهران از سر گرفته خواهد شد. خدا را شکر تمرینات‌مان به خوبی و با نظم مثال زدنی زیر نظر علیرضا استکی و دیگر مربیان تیم ملی برگزار می شود و بالطبع هر چه جلوتر می‌رویم اردوها خیلی با کیفیت تری خواهیم داشت.

وی در خصوص اردوی مشترک با تیم بوکس سوریه نیز گفت: به طور حتم برگزاری اردوهای تدارکاتی با کشورهای دیگر، بازیکنان را بیشتر در شرایط مسابقه بین‌المللی و مسابقات جهانی قرار می‌دهد. تیم بوکس سوریه نیز بوکسورهای خیلی خوبی داشت و  این اردوی مشترک برای بازیکنان ما ایده‌آل بود. در پایان این اردو هم یک مسابقه تدارکاتی داشتیم که توانستیم این تیم را با نتیجه پنج بر صفر شکست بدهیم. حریف سوری هم وزنم قبل از بازی با من مصدوم شد.

شه‌بخش در پاسخ به این سوال که با تیم لیگی قرارداد بسته است یا خیر، یادآور شد: هنوز با تیمی قرارداد قطعی امضا نکردم. مسئول یک تیم حاضر در مسابقات لیگ با من صحبت کرد و بعد از مدتی دیگر خبری از این تیم نشد.

المپین بوکس ایران در خصوص برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی ارمنستان، عنوان کرد: برای رسیدن به هدف و نتیجه در بوکس باید با تیم‌های قوی و سطح بالای جهان اردوی تدارکاتی داشته باشیم و با بوکسورهای این کشورها مبارزه کنیم. تیم ملی بوکس بزرگسالان ارمنستان هم یک حریف قدرتمند برای اردوی بعدی ملی پوشان بوکس ایران خواهد بود. مسئولان و رئیس فدراسیون بوکس نیز برای آماده‌سازی اردونشینان بسیار تلاش می‌کنند و هم اکنون وضعیت برگزاری اردوها خیلی خوب شده است.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی برای آمادگی هر چه بیشتر برای شرکت در مسابقات جهانی پاریس و بازی‌های المپیک توکیو اردوهای متوالی را برگزار می‌کند. تمرین با بوکسورهای خوب دنیا باعث می‌شود تا به بهترین نحو پیشرفت کنیم و آماده رقابتهای پیش رو شویم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول