اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

چگونه یک لپ تاپ ارزان و باکیفیت انتخاب کنیم

قطعا قیمت لپ تاپ یکی از معیارهای مهم انتخاب لپ تاپ به شمار می آید اما همیشه ارزان بودن دلیل بر کیفیت خوب نیست، بهترین معیار انتخاب لپ تاپ، نیاز شما در کنار قیمت مناسب است ، اگر دانشجو هستید و دنبال لپ تاپ مناسب و با کیفیتی می گردید که هر روز تا دانشگاه حمل کنید، مک بوک اپل، یکی از بهترین گزینه هاست زیرا عمر باتری طولانی دارد .

چگونه یک لپ تاپ ارزان و باکیفیت انتخاب کنیم

قطعا قیمت  لپ تاپ یکی از معیارهای مهم انتخاب لپ تاپ به شمار می آید اما همیشه ارزان بودن دلیل بر کیفیت خوب نیست، بهترین معیار انتخاب لپ تاپ، نیاز شما  در کنار قیمت مناسب است ، اگر دانشجو هستید و دنبال لپ تاپ مناسب و با کیفیتی می گردید که هر روز تا دانشگاه حمل کنید، مک بوک اپل، یکی از بهترین گزینه هاست زیرا عمر باتری طولانی دارد و اینکه استفاده از آن بسیار ساده است اما قیمت آن ، خریدار را نگران میکند ، بنابراین باید قبل از خرید لپ تاپ تحقیقاتتان را در این حوزه کامل کنید و ابتدا لپ تاپ های باکیفیت و نسبتا ارزان قیمت را لیست کرده ، سپس انتخاب کنید ،شما میتوانید اطلاعات در مورد  برندهای لپ تاپ را از فروشگاه اینترنتی لیپک کسب کنید این وبسایت مرجع به شما در این زمینه کمک خواهد کرد

راهنمای اجمالی خرید لپ تاپ مناسب

آیا هنگام خرید لپ تاپ مناسب گیچ و سردرگم می شوید و نمی دانید که کدام را انتخاب کنید ؟.ما در این مقاله سعی داریم تا به شما برای خرید لپ تاپ کمک کنیم ، تا هم از نظر کیفیت و کارایی و هم از لحاظ هزینه مناسب باشد.

1.هدف از خرید لپ تاپ

فکر کنید که این لپ تاپ را دقیقا برای چه کاری می خواهید .

2.توجه به سخت افزار لپ تاپ

متناسب با نوع کاری که میخواهید انجام دهید، سخت افزار لپ تاپ را انتخاب کنید ، حتما به انتخاب نوع سیستم عامل مد نظر دقت کنید. یا  مثلا اگر قرار است که کار گرافیکی بیشتر انجام دهید باید کارت گرافیکی بالایی داشته باشد.

3.به وزن و سایز لپ تاپ توجه کنید

وزن  و سایز لپ تاپ در انتخاب آن بسیار مهم است و بستگی به نوع کاربرد آن دارد ، اگر بیشتر لپ تاپ را در جای ثابت محل کار یا اتاق تان استفاده میکنید ، وزن عنصر زیاد مهمی نیست.  اما اگر هر روز آن را به محل کار یا جای دیگر مدام حمل میکنید، باید لپ تاپ سبک وزن انتخاب کنید.

4.قیمت لپ تاپ

همانطور که می دانید ، قیمت هر چیزی براساس کارایی و ویژگی های آن تعیین می شود . اگر لپ تاپی می خواهید که فاکتورهای متعددی داشته باشد ، قطعا هزینه بیشتری هم باید پرداخت کنید ، اما بیشتر افراد برای خرید لپ تاپ بودجه مشخصی را تعیین کرده اند . پس بهترین راهکار این است که لپ تاپی انتخاب کنید که تا حدودی متناسب با خواسته شما و قیمت مناسب باشد.

5.نوع شارژدهی لپ تاپ

اگرطولانی مدت از لپ تاپ استفاده میکنید و فرصت شارژ کردن مرتب آن را ندارید، حتما به نوع شارژدهی لپ تاپ دقت کنید که باتری قدرتمندی داشته باشد.

 

قدرترین و محبوب ترین برندهای لپ تاپ در ایران

یکی از شرکت های محبوب لپ تاپ در بازار ایران، ایسوس است و لپ تاپ بسیار پرطرفدار این برند لنووبوک  می باشد ،دومین شرکت قدیمی و خوشنام، اچ پی است که لپ تاپ های این برند بسیار متنوع هستند و سری اومن از لپ تاپ های گیمینگ اچ پی است  و سخت افزار قوی دارد و طراحی زیبای آن گیمرها را شدیدا مجذوب خود کرده است ، سومین شرکت، اپل است که تا مدت ها مردم برای خرید گوشی و لپ تاپ فقط به این برند مراجعه میکردند زیرا یکی از لوکس ترین و شیک ترین طراحی ها را دارد ، همچنین مک بوک ایر اپل در ایران به علت قیمت پایین بسیار پرطرفدار است، شرکت چهارم ایسر است که با ظهور سوییفت و آلترابوک های پردتور محبوبیت دوچندانی در بین رقبا پیدا کرد و البته سری اسپایر درایران بسیار پرفروش تر از مدل های دیگر است

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول