اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

شرکت آرسینا را بیشتر بشناسید

شرکت آریا سامانه یکتا نوین افزار (سهامی خاص) با نام تجاری آرسینا که حاصل تلاش و تفکر برای توسعه و ایجاد راهکارهای نرم افزاری بر مبنای دانش و تکنولوژی روز، در سال 1392 تاسیس شد. تا با خدماتی که در جهت هوشمندسازی سازمان‎ها و شرکت‎ها ارائه میدهد، و همچنین بهینه سازی فرآیندها موجب افزایش بهره‎وری آن‎ها گردد. در همین راستا این شرکت فعالیت‌های خود را در چهار شاخه اصلی توسعه نرم افزارهای سفارشی، ارائه راه‎کارهای یکپارچه سازی، تجارت الکترونیک و SaaS متمرکز کرده است.

شرکت آرسینا را بیشتر بشناسید

توسعه نرم افزارهای سفارشی

طراحی و اجرای سامانه‌های نرم افزاری تخصصی مورد نیاز در جهت بهبود عملکرد و بازده سازمان ها، با رویکرد گسترش و توسعه پذیری سامانه ها.

یکپارچه ‎سازی سیستم‎ها

کاهش هزینه و صرفه‌جویی زمان در سازمان‌ها و شرکت‌ها با اتصال و یکپارچه سازی سیستم‌های مورد استفاده و همچنین کاهش خطاهای انسانی به واسطه ارتباطات هوشمند.

تجارت الکترونیک

طراحی، آموزش، مشاوره و ساخت سیستم مدیریت فروش آنلاین، مطابق با استاندارد های تجارت الکترونیک جهان و قابل استفاده برای کلیه کسب و کارها که منجر به شکل گرفتن سیستم فروش آنلاین با نام تجاری فروش گستر شده است. هدف این سیستم ایجاد امکانات، آموزش و انتقال دانش مورد نیاز برای راهبری فروش آنلاین بوده و ماموریت آن فراهم آوردن امکان سفارش و تهیه هرگونه کالا و خدمات در بستر اینترنت است.

 (Software as a Service) SaaS

ارائه سرویس‌های مورد نیاز کسب و کارها در قالب SaaS که همزمان با کاهش هزینه های IT، مقیاس پذیری و امنیت سیستم‌های مورد نیاز شرکت‌ها را نیز افزایش میدهد.

محصولات شرکت آرسینا

سیستم ارزیابی عملکرد استراتژیک
سیستم مدیریت فروش آنلاین  (فروش گستر)
نرم افزار مدیریت منابع انسانی

سیستم ارزیابی عملکرد استراتژیک

برآورد میزان پیشرفت پروژه و یا هر فعالیتی که در حال انجام است، تنها با بررسی میزان پیشرفت فیزیکی آن قابل اندازه گیری نیست. حتی میتوان گفت که میزان پیشرفت پروژه را نمیتوان با بررسی میزان سود دهی آن ارزیابی نمود. به عبارت دیگر پیشرفت و تعالی در هر کاری دارای چندین وجه متفاوت است و مدیران باید بتوانند ابعاد دیگر شرکت یا سازمان را مورد بررسی قرار داده و میزان پیشرفت پایدار را بسنجند.

سیستم مدیریت فروش آنلاین

سیستم مدیریت فروش، یکی از نیازهای اصلی هر شرکت و سازمان است. چرا که پیشرفت منسجم هر سازمانی در گرو فعالیت بهینه فروش آنلاین آن است. حفظ قابلیت رقابتی کالا و خدمات و همچنین بالا بردن سطح فروش نیازمند ابزار کارآمد در این زمینه می‌باشد.

 فروش گستر یک سیستم هوشمند و یکپارچه برای مدیریت فروش و ارائه خدمات آنلاین است که در آن سعی شده با دیدی کلی تمام چالش‌ها و نیازهای کسب و کارها را برطرف و ایده های جدید آنها را پیاده سازی کند. همچنین با طراحی فروشگاه آنلاین و ارائه خدمات این حوزه افزایش فروش آنلاین را آسان میسازد.

نرم افزار مدیریت منابع انسانی

بدون شک یکی از مهم‌ترین دارایی های هر شرکت، سازمان و موسسه پرسنل آن می باشند از این رو محاسبه و پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان، دقت در انجام محاسبات، پرداخت به موقع و پاسخ‌دهی مناسب به سازمان‌های قانونی از قبیل بیمه و مالیات به یکی از مهمترین دغدغه های مدیران و حسابداران تبدیل شده است که سیستم حقوق و دستمزد آرسینا با انجام این وظایف رشد هرچه بهتر شرکت را تضمین میکند.

چشم انداز آرسینا

قرارگیری در مقام اولین انتخاب برای توسعه هر نرم افزاری در صنعت رسیدن به بازارهای جهانی بیشتر با تولید مستمر محصولات نوین و با کیفیت همچنین حرکت در چارچوب قوانین و صداقت از ارزش‎‌‎های شرکت آرسینا است تا تغییر مثبتی را در جامعه ایجاد کنند و در رسیدن به دنیایی بهتر تاثیرگذار باشند.

آرسینا در تلاش است؛ با تکیه به بر ارائه محصولات با کیفیت و استاندارد و اصل مشتری مداری، خود را از دیگر فعالان این حوزه متمایز نماید. اگر شما هم نیازمند محصولی در این حوزه هستید با آرسینا در تماس باشید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول