اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اختصاص ۱۸۰ واحد مسکونی به اقشار آسیب‌پذیر در شهرستان فسا با مشارکت بنیاد مسکن

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان فسا گفت: در قالب اجرای طرح اقدام ملی مسکن، تعداد ۱۸۰ واحد مسکونی به اقشار آسیب پذیر و محرومان در این شهرستان اختصاص یافت.

اختصاص ۱۸۰ واحد مسکونی به اقشار آسیب‌پذیر در شهرستان فسا با مشارکت بنیاد مسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از فسا، حسین آرگیو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با واگذاری تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی این تعداد واحد مسکونی به محرومان  این شهرستان اختصاص یافت. 

وی ادامه داد: همچنین تسهیلات بلاعوض به مبلغ ۳۰میلیون تومان به مناطق روستایی و شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر تخصیص داده شد.

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان فسا گفت: درحال حاضر درسه نقطه شهرستان زمین موردنیاز طرح اقدام ملی مسکن تحویل بنیادمسکن شهرستان شده است.

وی اضافه کرد: میزان ۱/۲ هکتار از این اراضی در اردوگاه مهاجرین جنگی این شهرستان، میزان ۸۴۰ مترمربع درفاز دو قدیم و میزان ۷۰۰۰ مترمربع درشهرک فجر فسا قراردارد.

 به گفته وی  سهمیه شهرستان فسا درطرح اقدام ملی مسکن ۱۰۸۵ واحد است درحالی که ثبت نام شدگان کل ۳ هزار و ۸۷۱ نفر هستند.

فرماندار فسا ادامه داد:  تعدادی ازآنها به دلیل نداشتن شرایط لازم ازسامانه حذف می شوند و مابقی پس ازپایش برای عقدقراردادبه اداره بنیادمسکن شهرستان معرفی می شوند.

به گفته معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان فسا، متولی ساخت طرح اقدام ملی مسکن درشهرستان فسا اداره بنیادمسکن است که مرحله به مرحله پس از تهیه زمین و تنظیم صورتجلسه تحویل زمین، بنیاد مسکن باافراد معرفی شده قرارداد می بندد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان فسا نیز اظهار داشت از همه ظرفیت های قانونی برای تامین مسکن اقشار نیازمند استفاده خواهد شد.

محمد جابری انصاری اضافه کرد: بنیاد مسکن شهرستان فسا در سالهای مختلف در راستای تامین اقشار آسیب پذیر گام های مهمی برداشته است و اکنون نیز با اجرای طرح مسکن اقدام ملی و همچنین در قالب تفاهم نامه سازمان برنامه و بودجه طرح های ویژه را کلید زده است.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ ن

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول