اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اجرای طرح‌های ورزشی به منظور افزایش نشاط در بانوان چهارمحال و بختیاری

معاون بانوان اداره ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: طرح‌های ورزشی به منظور افزایش کیفیت زندگی، ایجاد نشاط در شرایط کرونا و ارتقای سلامت دختران و زنان در شهرها و روستاهای استان برگزار می‌شود.

اجرای طرح‌های ورزشی به منظور افزایش نشاط در بانوان چهارمحال و بختیاری

سوسن تمدن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های متنوع به منظور افزایش سلامت بانوان شاغل در دستگاه‌های اداری و یا خانه‌دار برگزار می‌شود که آخرین مناسبت دهه فجر بوده که برنامه‌هایی نظیر بازی‌های محلی، مسابقه دارت، مسابقات ساختارقامتی و پیاده‌روی در قالب ایستگاه سلامت در پارک بانوان برگزار شد.

معاون بانوان اداره ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری به چند طرح اجرا شده به منظور توسعه ورزش بانوان اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون 8 طرح در شهرستان‌ها ویژه دختران و بانوان شهری و روستایی برگزار شد که جشنواره دا، سنجش ساختارمقاوتی اسکلتی، پرکردن اوقات فراغت بانوان خانه‌د‌ار با ورزش، پرکردن اوقات فراغت بانوان شاغل با ورزش، طرح افزایش نشاط در بانوان، ورزش‌های تطبیقی محله‌محور، طرح طبیعت‌گردی خانواده و جشنواره پیرامید عنوان طرح‌های مذکور است.

وی با بیان اینکه کلیه طرح‌ها هر پنج‌شنبه در پارک بانوان برگزار شده، اظهار کرد: این طرح‌ها به منظور افزایش کیفیت زندگی برگزار شده که در شرایطی که جامعه درگیر بیماری کرونا است و مادران و دختران با در خانه ماندن در معرض افسردگی هستند این قبیل فعالیت‌ها نشاط را به آن‌ها باز می‌گرداند.

تمدن توضیح داد: طرح ملی «پارک گام» که یک پیاده‌روی ملی است نیز با هدف افزایش نشاط، طول عمر و اصلاح سبک زندگی و طرح «سنجش توانایی آمادگی جسمانی» در راستای ساختار قامتی بعد از آموزش مربیان برای تست‌گیری در مناطق روستایی با هدف افزایش سلامت و تن‌درستی زنان و دختران در مناطق روستایی با توجه به نرم‌های علمی برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: برنامه‌های ورزشی استان در شهرستان‌هایی که مناطق گردشگری و کوهستانی دارند در این مناطق و در شهرهایی نظیر شهرکرد در پارک بانوان یا جاده سلامت برگزار می‌شود که با توجه به شرایط کرونایی حاکم در جامعه سعی بر آن است این فعالیت‌ها در محیط‌های سرباز و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار شود.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول