اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

کنسرسیوم ورزش در دانشگاه‌ تشکیل می‌شود

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: این دانشگاه می خواهد حوزه ورزش را با دانش در قالب یک کنسرسیوم ایجاد کند تا به شناخت مسائل ورزشی کشور بپردازد.

کنسرسیوم ورزش در دانشگاه‌ تشکیل می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در مراسم آیین بهره‌برداری از پروژه‌های آموزشی پژوهشی و دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی که صبح امروز در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی برگزار شد، گفت: در چهل و دومین سال پیروزی انقلاب خوشحال هستم که توانستیم در مسیر تحقق و پیشرفت علم و فناوری و توسعه  بیشتر گام برداریم. باید بگویم چرا یک اکوسیستم جدید به نام دانشکده تربیت بدنی ایجاد شد به این دلیل که حوزه ورزش اگر مسلط به ابزار دانش نشود شاهد بحران خواهیم بود.

وی افزود: جهانی شدن را اگر شکل‌گیری پدیده‌ها بدانیم مطمئناً عرصه ورزش از معیارهای مهم آن است زیرا بزرگترین نشاط اجتماعی با فعالیت‌های ورزشی گره خورده‌ایم. در واقع ما در  جامعه و اقتصاد ورزش الگوی مناسبی نداریم که باید از نظر علمی و تخصصی این موضوع دنبال شود.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی تصریح کرد: دانشگاه علامه می‌خواهد حوزه ورزش را با دانش در قالب یک کنسرسیوم ایجاد کند تا به شناخت مسائل ورزشی کشور بپردازد؛ حتی بتوانیم پایان نامه‌های دانشجویی را به سمت نیاز ورزشی هدایت کنیم همچنین ما اگر بخواهیم فرهنگ پرخاشگری در ورزش ما نباشد باید این حوزه را به طور تخصصی و علمی دنبال کنیم.

وی اضافه کرد: این دانشکده از ۱۱ اعضای هیأت علمی به ۳۰ هیأت علمی افزایش یافته است. مرکز چین شناسی، مرکز آموزشی و خوابگاهی با عنوان شهید مهدیه، کلاس‌های هیبریدی ما که در قالب ۲ آموزش حضوری و مجازی هستند افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول