اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

نماهنگ «بارکد ۲» با موضوع حمایت از تولید ملی منتشر شد/ عدم استقبال از آلبوم آقای بازیگر!

نماهنگ «بارکد ۲» عنوان یکی از تازه‌ترین محصولات تولید شده از سوی مرکز موسیقی «مأوا» است که به تازگی منتشر شد.

نماهنگ «بارکد ۲» با موضوع حمایت از تولید ملی منتشر شد/ عدم استقبال از آلبوم آقای بازیگر!

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، بارکد دومین نماهنگی است که با هدف حمایت از تولید ملی از سوی مرکز ماوا منتشر می‌شود و چهار سال پیش نماهنگ دیگری با همین نام و موضوع منتشر و پیشکش به مسوولین اجرایی کشور شده بود، نماهنگ بارکد۲ هم مانند نمونه قبلی‌ از تکیه بر توانایی ایران و ایرانی و لزوم خرید کالای ایرانی می گوید.

این نماهنگ با همراهی گروه سرود رایه‌الزهرا سلام الله علیها تولید شده، قاسم صرافان شاعر، امید رهبران موسیقی، سیدمهران علوی کارگردان، طاها چوگان باز تهیه کننده موسیقی، عمهاجر توحیدپرست تهیه کننده نماهنگ گروه اجرایی نماهنگ را تشکیل می‌دهند.
********************************

 

عدم استقبال از آلبوم آقای بازیگر!

اولین آلبوم موسیقی حامد بهداد با نام «هزار هیچ» چند هفته قبل منتشر شد و بازخوردها نشان می‌دهد که آلبوم با استقبال چندانی مواجه نشده است.

یک بازیگر، خواننده شد یا یک خواننده، بازیگر شد؛ این روزها این تیترها را زیاد می‌بینیم و می‌شنویم و درباره آن صحبت می‌کنیم. به هر حال، برخی بازیگرها دوست دارند علاوه بر حضور جلوی دوربین فیلم‌برداری، پشت میکروفون بایستند و شانس‌شان را در خوانندگی هم امتحان کنند، همان‌طور که بعضی خواننده‌ها دوست دارند در قامت بازیگری هم دیده شوند.

چند هفته گذشته حامد بهداد نیز، با انتشار آلبوم "هزار هیچ" به طور جدی‌تر وارد عرصه خوانندگی شد؛ آلبومی که در آن به اندازه بازیگری موفق نبود و شاید آخرین تجربه او در این زمینه باشد. پیش از این نیز بازیگرانی مانند امین حیایی، محمدرضا فروتن و بهرام رادان بودند که ورودشان به دنیای موسیقی، به دلایلی با شکست مواجه شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول