اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

«فردوس قم» ناامید از صعود و هراسان از سقوط

تیم فوتسال فردوس قم در فاصله سه هفته به پایان بازی‌های مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خطر سقوط را احساس می‌کند.

«فردوس قم» ناامید از صعود و هراسان از سقوط

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فردوس قم در دور برگشت مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر فوتسال تا کنون سه بازی انجام داده و تنها یک امتیاز اندوخته، تیمی که در همین تعداد بازی از دور رفت مسابقات این فصل پنج امتیاز گرفته بود و حالا فاصله اندکی با قعر جدول رده‌بندی گروه نخست لیگ برتر دارد.

نماینده فوتسال قم در هفته نخست بازی‌های دور برگشت به کراپ الوند در خانه حریف باخت، در قم با وجود ارائه یک نمایش بسیار خوب مغلوب تجربه گیتی‌پسند اصفهان شد و در میهمانی تیم اهورا بهبهان تن به تساوی یک بر یک داد تا در رتبه پنجم جدول هفت تیمی گروه نخست لیگ برتر دو امتیاز با تیم ششم و سه امتیاز با تیم هفتم جدول فاصله داشته باشد.

فردوس قم از سه بازی پیش‌رو تا پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر، یک مسابقه میزبان تیم صدرنشین مقاومت البرز است و دو بازی در مهیمانی تیم‌های پائین‌تر از خود یعنی شهید منصوری قرچک و شهروند ساری انجام می‌دهد، بنابراین جایگاه نماینده قم بسیار حساس و البته خطرناک است و سقوط این تیم را تهدید می‌کند.

تیم جوان حسین صبوری البته آنقدر پرانرژی و با انگیزه است که بتواند از سه بازی پیش‌رو حداکثر امتیاز را برای بقا در لیگ برتر کسب کند اما نباید به هیچ عنوان رقبا را دست کم‌ گرفت، در حالی که بازی سه‌شنبه هفته جاری در قم برابر تیم صدرنشین مقاومت البرز برای فردوس اهمیت فوق‌العاده ویژه‌ای دارد و نماینده قم نباید از این بازی دست خالی خارج شود.

در جدول رده‌بندی گروه نخست لیگ برتر فوتسال تا پایان هفته دهم، تیم مقاومت البرز با کسب 19 امتیاز صدرنشین است، گیتی‌‌پسند اصفهان با 17 امتیاز در رده دوم جای دارد و کراپ الوند با 14 امتیاز تیم رده سوم محسوب می‌شود، تیم اهورا بهبهان با 11 امتیاز در رده چهارم جای گرفته، فردوس قم با 9 امتیاز پنجم است و تیم‌های منصوری قرچک با هفت امتیاز و شهروند ساری با 6 امتیاز رده‌های ششم و هفتم این جدول را در اختیار دارند و دو تیم پائین جدول به پلی‌آف سقوط خواهند رفت.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول