اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

ایران جزو کشورهای صاحب نام در پژوهش‌های علمی است

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه رویکرد آموزش عالی جامعه محوری است، گفت: ایران جزو کشورهای صاحب نام در پژوهش‌های علمی است.

ایران جزو کشورهای صاحب نام در پژوهش‌های علمی است

به گزارش خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم آیین بهره‌برداری از پروژه‌های آموزشی پژوهشی و دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی که امروز در دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی برگزار شد، اظهار کرد: در آموزش عالی کشور همگام با انقلاب در حوزه تعلیم و تربیت حرکت کردیم و اکنون نیاز جامعه تا حد قابل قبولی برطرف شده است.

وی افزود: خوشبختانه ایران جزو کشورهای صاحب نام در پژوهش‌های علمی است؛ اساتید ما چهره‌های علمی شناخته شده در دنیا هستند که این نکته قابل توجه به عنوان دستاورد انقلاب است.

غلامی تصریح کرد: امروز رویکرد ما جامعه محوری است مراکز علمی باید به معنای واقعی تاثیر علم بر جامعه را انجام دهند. زیرا باید همه دانشکده‌ها بتوانند برای آینده خود برنامه داشته باشند همچنین وجود مراکز رشد پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری آغازی برای شتاب علم است. 

وی ادامه داد: دانشگاه‌‌ها برای رسیدن به نقطه مطلوب در دنیا نیاز به برنامه‌ریزی و حمایت‌های ملی دارند که برای این امر هدفمند کردن پژوهش‌ها و حرکت به سمت مسائل و مشکلات کشور مهم‌ترین گام است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول