اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

در سریال حضرت معصومه(س) چهره حضرت نمایش داده نمی‌شود

معاون فرهنگی آستان مقدس بانوی کرامت ضمن تقدیر از تلاش و مشارکت دست‌اندرکاران سریال حضرت معصومه(س) گفت: چهره حضرت معصومه(س) در این سریال نمایش داده نمی‌شود.

در سریال حضرت معصومه(س) چهره حضرت نمایش داده نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالعلی علی‌عسگری رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز با حضور در حرم مطهر بانوی کرامت، در سالن محراب حرم با آیت‌‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان و نماینده ولی‌فقیه در استان قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

حمید شاه‌آبادی معاون سیما و علی‌بخشی‌زاده معاون صدای سازمان صدا و سیما، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لطفی‌نیاسر مدیرکل صدا و سیمای استان قم و همچنین جمعی از مسئولان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در این نشست حضور داشتند.

بهره‌مندی از ظرفیت‌ حوزه‌های علمیه و حرم مطهر بانوی کرامت در سریال حضرت معصومه(س)، تاکید بر ترویج آموزه‌های دینی توسط صدا و سیما با استفاده از ظرفیت‌های قم و معرفی کریمه اهل‌بیت(س) با نگاه به جایگاه زن در اسلام از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این دیدار بوده است.

همچنین معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در این دیدار طی سخنانی اظهار کرد: فیلم‌نامه سریال حضرت معصومه(س) در 30 قسمت ارائه می‌شود که تاکنون 10 قسمت آن توسط جواد افشار کارگردان سریال ارائه و با تلاش‌های آیت‌الله احمد عابدی از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم به عنوان مشاور دینی سریال مورد بررسی قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احمدی از مشارکت مطلوب دست‌اندرکاران سریال حضرت معصومه(س) در راستای ارائه یک سریال فاخر تاریخی تقدیر کرد و گفت: چهره حضرت معصومه(س) در این سریال نمایش داده نمی‌شود.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول