اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

یک هزار بسته لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: یک هزار بسته لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

یک هزار بسته لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک امید محترمی ظهر امروز در حاشیه توزیع یک هزار بسته لوازم‌التحریر در قالب کمک های مومنانه در سطح استان به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که در ایام الله دهه فجر در دستور کار بسیج سازندگی بود ادامه نهضت کمک‌های مومنانه در سطح استان بود که در ابعاد مختلف از قبیل بسته‌های معیشتی، بسته‌های لوازم‌التحریر، گوشت قربانی، کمک‌های نقدی و سایر کمک‌ها انجام شد.

وی تصریح کرد: توزیع یک هزار بسته لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند که ارزش هر بسته بیش از یکصد و ۸۰ هزار تومان است، از جمله کمک‌ها در ایام الله دهه فجر بود که امروز در سطح استان توزیع شد.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی افرود: بسته‌های لوازم التحریر توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تهیه شده که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به صورت نوبه‌ای در زمینه اهدای سبدهای جهیزیه، لوازم‌التحریر و اجرای پروژه‌های عمرانی محرومیت‌زدایی در کنار بسیج سازندگی سپاه روح الله اقدامات ارزنده‌ای را در خدمت‌رسانی به ولی نعمتان انقلاب اسلامی در استان مرکزی داشته که قابل تقدیر است.

محترمی بیان داشت: امروز با سازماندهی که در سطح استان مرکزی در گروه‌های جهادی انجام شده بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی فعال در ۲۲ قشر تخصصی در راستای خدمت بی‌منت به مردم انجام وظیفه می‌کنند که این گروه‌ها بستری بسیار مناسب برای تربیت مدیران آینده نظام اسلامی هستند و خوشبختانه در طول این چند سال اخیر به وضوح شاهد اثرگذاری و خیرات آنها در گوشه به گوشه کشور بودیم.

به گفته وی بیش از ۶۰۰ فرصت شغلی در سطح استان که عمدتا پایدار هستند در ۱۴ عرصه اقتصاد مقاومتی در سال ۹۹ ایجاد شده که تا پایان سال با قوت دنبال می‌شود و همچنین تا ایام الله دهه فجر بیش از ۶۱۰ صندوق قرض‌الحسنه با محوریت مساجد و مردم تشکیل و راه‌اندازی شده که در راستای تحقق اقتصاد مردم پایه فعالیت می‌کنند.

 وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا بیش از ۱۴ هزار جهادگر در ابعاد مختلف در راستای کنترل، کاهش آسیب‌ها و مقابله جدی با بیماری انجام وظیفه کردند و منشا خدمات بسیار اثرگذاری در سطح استان بوده‌اند و این اقدامات تا ریشه‌کن کردن بیماری با قدت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول