اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

پنجمین مرکز آموزشی مشترک ایساکو و دانشگاه فنی و حرفه‌ای افتتاح شد

پنجمین مرکز آموزشی مشترک ایساکو و دانشگاه فنی و حرفه‌ای در راستای تفاهم نامه همکاری دو جانبه و با هدف تمرکز زدایی آموزش فنی، در استان گیلان افتتاح شد.

پنجمین مرکز آموزشی مشترک ایساکو و دانشگاه فنی و حرفه‌ای افتتاح شد

اخبار شرکتها؛ ایکوپرس- شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو با هدف بسط و گسترش ارتباط حوزه علم و صنعت و آموزش عملی بر اساس نیازهای واقعی صنعت خودرو، در چهار سال اخیر با همکاری دانشگاه فنی و حرفه‌ای، چهار مرکز آموزشی را در استان‌های اصفهان، کرمان، فارس و  همدان، افتتاح کرده و در تازه‌ترین اقدام خود، آموزشکده فنی و حرفه‌ای شهید خدادادی بندر انزلی در استان گیلان را به مراکز آموزشی همکار خود افزوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، معاون مهندسی و کیفیت این شرکت گفت: مهم‌ترین هدف ایساکو از این اقدام، تمرکززدایی آموزش‌های فنی در حوزه خدمات پس از فروش خودرو از پایتخت و تسری آن به کارآموزان سراسر کشور بوده است.

امیرحسین مفید افزود: با راه‌اندازی مرکز بندر انزلی همچون سایر مراکز، دو گروه مهم از دانش‌پذیران در استان‌های مازندران، گیلان و اردبیل منتفع خواهند شد؛ نخست کارکنان نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو که دوره‌های آموزش و بازآموزی ضمن خدمت خود را بدون نیاز به حضور در مرکز آموزش فنی تهران، در بستر دانشگاه می‌گذرانند و دیگری دانشجویان صنعت خودرو در مقاطع کاردانی و کارشناسی که به صورت تجربی و عملی در خصوص مکانیک خودرو آموزش خواهند دید.

وی در ادامه گفت: اجرای طرح‌های پژوهشی با دانشگاه و برگزاری همایش‌ها و سمینارهای مشترک، تعلیم مربیان آموزشی منطقه‌ای، تهیه و تدوین اسناد و مدارک علمی و فنی و ... از دیگر چشم‌اندازهای این طرح بوده است.

معاون ایساکو در پایان گفت: دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای شهرهای مشهد، اهواز و تبریز نیز به زودی وارد چرخه این آموزش‌ها خواهند شد و با تسهیل دسترسی دانشجویان علاقه‌مند و کارکنان نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و گسترش آموزش‌های اتومکانیک به استان‌های مختلف، شاهد جهشی چشمگیر در این حوزه خواهیم بود. پیش‌بینی می‌شود با این اقدام، همه ساله بیش از دو هزار تکنسین حرفه‌ای و دانشگاهی جذب بازار کار شوند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول