اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای قانون جامع مناسب‌سازی معلولین هستند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان موظف به اجرای قانون جامع مناسب‌سازی معلولین هستند.

دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای قانون جامع مناسب‌سازی معلولین هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، شهرام ملکی ظهر امروز در دومین جلسه هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی استان در محل سالن اجتماعات اداره‌کل بهزیستی استان کردستان اظهار کرد: شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان موظف به اجرای قانون جامع مناسب‌سازی معلولین هستند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به اجرا نمودن ضوابط و مقررات قانون جامع مناسب‌سازی با هدف تسهیل در تردد افراد سالمند و افراد معلول و کم توان جسمی حرکتی اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی افزود: فرمانداری‌های تابعه باید با تشکیل جلسات شهرستانی مصوبات جلسات ستاد استانی را اجرا و گزارش عملکرد خود در حوزه شهری و روستایی را به ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی استان ارسال کنند.

ملکی خاطرنشان کرد: شهرداری‌های تابعه نیز موظفند تا نسبت به باز آفرینی و مناسبسازی و نیز تسهیل تردد این افراد در معابر شهری و اماکن عمومی تلاش خود را مضاعف کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان تصریح کرد: شهرداری سنندج نیز باید با بهبود و بازآفرینی وضعیت معابر شهری به خصوص در پیاده راه فردوسی و نیز پارک‌سوار میدان آزادی برای رفاه حال معلولین و افراد سالمند و کم توان جسمی حرکتی اقدامات لازم انجام دهد.

وی در پایان گفت: معلولین و سالمندان بر طبق حقوق شهروندی نیازمند ارائه خدمات مناسب در معابر شهری هستند و ما موظفیم برای ارتقاء بهتر خدمات به آنها تلاش خود را مضاعف کنیم.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول