اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افتتاح ۱۲ پروژه آب و فاضلاب در پیشوا

۱۲ پروژه آب و فاضلاب در پیشوا با اعتبار ۱۰۶ میلیارد ریال با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

افتتاح ۱۲ پروژه آب و فاضلاب در پیشوا

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا ظهر امروز در آئین بهره‌برداری از پروژ‌ه‌های آب و فاضلاب شهرستان پیشوا، اظهار کرد: به منظور توسعه زیرساخت‌های آب و فاضلاب و افزایش سطح خدمات به مردم و مشترکان، تعداد ۱۲ پروژه با اعتبار ۱۰۶ میلیارد ریال در حوزه آب و فاضلاب شهرستان پیشوا به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: در همین راستا، مخزن هوایی ۵۰۰ متر مکعبی با هدف رفع مشکل افت فشار و قطع آب شهرک‌های بالادست پیشوا احداث و وارد مدار آب‌رسانی شد.

فرماندار شهرستان پیشوا ادامه داد: همچنین حفر دو حلقه چاه در بلوار خلیج فارس، جابه‌جایی و حفر ۳ حلقه چاه آب شرب شهری در روستای طارند و منطقه کهنک به رفع مشکل تأمین آب شهری و اُفت فشار و قطعی آب مشترکان کمک کرده است.

عباسی عنوان کرد: حفر و تجهیز چاه شهر جلیل‌آباد به عمق ۲۲۰ متر و اصلاح و بازسازی شبکه توزیع در این منطقه به متراژ ۵۰۰ متر، تهیه و نصب سیستم کاهنده نیترات بر روی چاه آب شوران، جابه‌جایی، حفر و تجهیز چاه روستای قشلاق یوسف رضا، اجرای ۸۰۰ متر شبکه برق‌رسانی برای چاه‌های جدیدالحفر و تعویض شیر فشارشکن اصلی شهر پیشوا و اصلاح و استانداردسازی مجموعه اتصالات و شیرآلات مربوطه از جمله پروژه‌های انجام گرفته شرکت آب و فاضلاب در شهرستان پیشوا است.

وی بیان کرد: اجرای شبکه انتقال به طول ۷۲۰ متر از جمله اقداماتی است که به منظور بهره‌مندی تعداد ۳۷۵۰ نفر از اهالی روستای قشلاق یوسف رضا از آب شرب سالم و بهداشتی انجام گرفته است.

فرماندار شهرستان پیشوا افزود: همچنین برای رفع مشکل اُفت فشار و قطعی آب در مناطق سناردک، پاچنار، باغکوه، خیابان کارگر و خیابان امام خمینی(ره) و امکان توسعه شبکه بلوار جدید الاحداث شهید مهتدی، فاز اول عملیات ایجاد رینگ شرقی شبکه آب شهر در بلوار کنارگذر دانشگاه با اجرای بیش از ۱۲۰۰ متر خط لوله ۴۰۰ میلی متری چدن داکتیل آغاز شده است.

به گزارش فارس، ظهر امروز ۱۲ پروژه آب و فاضلاب در پیشوا با حضور مسعود شفیعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، حسین عباسی فرماندار پیشوا، حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب‌شرقی استان و جمعی از مسؤولان به طور همزمان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول