اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

قربانی:کمیته انضباطی به مطالبی که گفتم بیشتر فکر کند/تنها کمکم به استقلال دعا است تا شرایطش خوب شود

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: امیدوارم کمیته انضباطی به حرف‌هایی که زدم بیشتر فکر کند.

قربانی:کمیته انضباطی به مطالبی که گفتم بیشتر فکر کند/تنها کمکم به استقلال دعا است تا شرایطش خوب شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پیروز قربانی پس از شکست سایپا مقابل تراکتور در خصوص اینکه گل خوردن در لحظات پایانی سایپا را اذیت می‌کند، اظهار داشت:  بله، متأسفانه چنین اتفاقی افتاد علی‌رغم بازی خوبی که در نیمه اول انجام دادیم در سه دقیقه کلاً بازی را واگذار کردیم. باید در این مورد بیشتر صحبت کنیم و ببینیم مشکل چیست.

وی در مورد اینکه سرمربی سایپا پیش از بازی اعلام کرده بود برخی تیم‌‌ها به بازیکنان این تیم پیشنهاد داده‌اند، گفت:‌ من در جریان نیستم ولی بالاخره چنین اتفاقی می‌افتد وقتی به فصل نقل و انتقالات نزدیک می‌شویم همه بازیکنان مدیر برنامه دارند و از این طریق طبیعتاً متأسفانه چنین اتفاقی می‌افتد.

قربانی در مورد اینکه کمیته انضباطی و کمیته اخلاقی فدراسیون او را به خاطر ادای توضیحات خواسته‌اند، عنوان کرد:‌ من نرفتم. فکر می‌کنم باشگاه اقداماتی انجام داده اما حرف بدی نزدیم هنوز هم می‌گویم شاید مقداری لحن گفتارم تند بود اما حرفی که بار حقوقی داشته باشد را به نظرم نزده‌ام.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر لازم باشد می‌رود، اظهار داشت: وقتی حرفی زده‌ام باید پای آن بمانم حالا دوستان کمیته انضباطی هم امیدوارم به آن مطالبی که من گفتم بیشتر فکر کنند. در فوتبال ایران اتفاقاتی می‌افتد به نظرم بهتر است همه سعی کنیم جزیی از جامعه فوتبال آن را به سمت پاکی پیش ببریم. شاید فرزندان ما بخواهند بیایند در این فوتبال کار کنند چه بهتر که من به عنوان عضو کوچکی از این جامعه تلاش کنم. هرچه بیشتر به سمت پاک بودن حرکت کنیم.

در ادامه مربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا کارهای کفتار صفت‌هایی که در مورد آنها صبحت کرده بود همچنان ادامه دارد خندید و پاسخی نداد.

قربانی در مورد اینکه آیا اگر استقلال در نیم‌فصل کمک بخواهد به این تیم می‌رود، افزود: تنها کمکی که می‌توانیم به استقلال کنم این است؛ همیشه دعا کنم برنده باشد چون ما یکی از استقلالی‌ترین آدم‌های دنیا را در خانه دارم. پسر 6 ساله من وقتی استقلال گل می‌خورد زار می‌زند و من را مورد آماج حملات خودش قرار می‌دهد. امیدوارم استقلال همیشه خوب باشد و خوب نتیجه بگیرد که تماشاگران خوشحال باشند پسر من هم جزو تماشاگران است.

وی در پاسخ به اینکه اگر استقلال کمکی بخواهد به این تیم می‌رود، گفت: تنها کمکی که می‌توانیم این است که دعا کنم شرایط‌شان خوب شود.

قربانی در مورد اینکه حواشی زیادی در اطراف استقلال وجود دارد و او چه توصیه‌ای به استقلالی‌ها می‌کند، بیان کرد:‌ شاید درست باشد به عنوان مربی سایپا در مورد استقلال صحبت کنم؛ اما به عنوان کسی که جوانیش را در این تیم گذرانده و افتخارم است که در استقلال بودم این تیم نیاز به حمایت دارد. تیم خوبی است. محمود فکری و کادر او هم از بزرگان استقلال بودند امیدوارم شرایط این تیم بهتر شود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود تیم محمود فکری از نظر فنی خوب بازی نمی‌کند، اظهار داشت:‌ حرف‌هایی که باید می‌زدم را به موقع گفتم؛ گاهی اوقات گفتن حقیقت خیلی کمک می‌کند تا اینکه شما بخواهید برای به دست دل جماعتی حرف‌هایی بزنید که دور از حقیقت باشد. من در مورد استقلال صحبتی نکردم، همیشه به عنوان یک طرفدار برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم ولی به نظرم باید همه یاد بگیریم حقیقت را بگوییم چون حقایق کمک می‌کند پیشرفت کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول