اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

انتخابات هیأت رئیسه نهاد اجماع ساز اصلاح‌طلبان به زمان دیگری موکول شد/ انتخاب هیات رئیسه موقت

در حالی که رسانه ها منتظر انتخابات هیئت رئیسه جبهه اصلاح طلبان ایران اسلامی بودند پیگیری‌های خبرنگار فارس حکایت از این دارد که انتخابات احتمالا به چهارشنبه هفته جاری موکول شده است.

انتخابات هیأت رئیسه نهاد اجماع ساز اصلاح‌طلبان به زمان دیگری موکول شد/ انتخاب هیات رئیسه موقت

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، نخستین جلسه نهاد اجماع ساز اصلاح‌طلبان که اکنون به نام جبهه اصلاح طلبان ایران اسلامی فعالیت دارد عصر امروز (یکشنبه ۲۶ بهمن) در تهران با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

در این جلسه که بهزاد نبوی ریاست سنی نشست را بر عهده داشت، درباره وظایف این جبهه و همچنین بحث‌های مقدماتی درباره سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در حالی که رسانه ها منتظر انتخابات هیئت رئیسه جبهه اصلاح طلبان ایران اسلامی بودند پیگیری‌های خبرنگار فارس حکایت از این دارد که انتخابات احتمالا به چهارشنبه هفته جاری موکول شده است. با این حال باید گفت که شانس بهزاد نبوی برای ریاست این شورا همچنان بالا است.

در این جلسه بهزاد نبوی به عنوان رئیس موقت و حسین کمالی، آذر منصوری، فرج کمیجانی و محمد رضا جلایی پور را هم به عنوان سایر اعضای هیات رئیسه موقت تا تصویب آیین نامه داخلی این جبهه انتخاب کردند.

جبهه اصلاح طلبان ایران اسلامی پس از آن تشکیل شد که شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان که ریاست آن را محمدرضا عارف برعهده داشت به یکباره پس از یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دست به خود انحلالی زد.

سید عبدالواحد موسوی لاری طی نامه ای سرگشاده از سمت خود در این شورا یعنی نائب رئیسی استعفا کرد و پس از مدتی نیز داوود محمدی اعلام کرد که محمدرضا عارف نیز از ریاست این شورا استفاده کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول