اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مطهری: نمی‌توانیم به تاکتیک پرتاب اوت پیکان ایراد بگیریم/ نیمکت نشینی عبدی دلیل خاصی ندارد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌توانیم به تیم پیکان بابت پرتاب اوت ایراد بگیریم چون این یکی از تاکتیک‌های تیمشان است.

مطهری: نمی‌توانیم به تاکتیک پرتاب اوت پیکان ایراد بگیریم/ نیمکت نشینی عبدی دلیل خاصی ندارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید مطهری بعد از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: بازی شکل و فرم خوبی داشت. سعی می‌کنیم همیشه جا به جایی‌ها و مثلث‌هایی که ایجاد می‌کنیم را داشته باشیم. امروز توانستیم از همین راه دیوار آنها را بشکنیم و گل بزنیم. پیکان با 5 دفاع کار می‌کرد و ما سعی کردیم با 6 نفر عرض حمله تیممان را بیشتر کنیم و با شگرد تیممان که ایجاد مثلث است به برتری برسیم.

وی افزود: با سبک بازی پیکان باید همیشه تمرکز داشته باشید، چون آنها هر لحظه با کارهایی که می‌کنند ضربه می‌زنند. بازیکنان ما مبارزه گر هستند و برای سربلندی هواداران همه کار می‌کنند و من از آنها تشکر می‌کنم. تاکید می‌کنم این دیدار از آن بازی هایی بود که باید تمرکز صد در صدی در آن داشته باشید.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص نیمکت نشین شدن مهدی عبدی و اینکه آیا این بازیکن خسته بود عنوان کرد:همه بازیکنان ما ارزشمند هستند و اصلا دلیل بازی نکردنش خستگی نبود. ممکن است شما در یک بازی بهترین بازیکن تیمتان را هم روی نیمکت بگذارید. هیچ اتفاقی رخ نداده و بازی نکردن عبدی از ابتدا تصمیمی تاکتیکی بود و شما هم دنبال دلیل خاصی نباشید.

وی در خصوص اینکه ممکن بود 2 بار دروازه پرسپولیس و حامد لک در دقایق پایانی باز شود که نظر وی در این مورد چیست گفت:این مساله طبیعی است،زمانی که قرار است رو به جلو بازی کنید و فوتبال قابل احترامی ارائه کنید ممکن است در دقایقی از بازی موقعیت به حریف بدهید. خدا را شکر دروازه‌بان و مدافعان ما فوق‌العاده کار کردند، اصل کار ما دفاع تیمی منسجم و خوب است و تمامی بازیکنان در این راستا کار می‌کنند ولی اینکه در برخی از دقایق بازی به حریف فرصت بدهید چیز عجیبی نیست.

مطهری در خصوص دلایل بازی نکردن انصاری و اینکه با وجود کمبود مدافع چرا از این بازیکن استفاده نمی‌شود گفت: محمد انصاری بازیکن خیلی خوب و توانمند و  پسر با اخلاقی است. اتفاقا دیشب در اردو با او صحبت کردم. او بعد از یک عمل سنگین به ما اضافه شده و چون کرونا وجود دارد نمی‌توانیم بازی های دوستانه داشته باشیم.او باید در بازی های دوستانه محک بخورد و شرایطش بهتر شود. تنها دلیل بازی نکردن انصاری همین است و خواهش من از دوستان این است در مورد انصاری حاشیه درست نکنند. ما اول باید از بازیکن تیممان مراقبت کنیم  و او بازیکنی است که اگر به فرم خوبش برسد حتما از وی استفاده می‌کنیم.

مربی پرسپولیس در خصوص پرتاب‌های خطرناک نادر محمدی گفت: در کنفرانس قبل از بازی گفتم که محمدی بازیکنی است که خودم و آقای جلالی از امیدهای مقاومت او را به پیکان بردیم. من نزدیک به 3 سال در پیکان بودم و بازیکنانی که امروز در این تیم بازی می‌کردند آن زمان به تیم بزرگسالان اضافه کردیم. محمدی هم یکی از این بازیکنان بود. مربیان حق دارند از سبک‌های مختلف استفاده کنند و ما هم به آنها احترام می‌گذاریم. او این توانایی را دارد و سبک تیمشان همین است. ما نمی‌توانیم به پیکانی‌ها بگوییم اوت نیندازید. من به آنها تبریک می‌گویم که یکی از تاکتیک‌هایشان پرتاب اوت است و از این توانایی محمدی استفاده می کنند. ما ایرادی نمی‌توانیم از این موضوع بگیریم چون نکات فنی و تاکتیکی تیم پیکان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول