اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

محمدی: به دنبال ارتقای برند پیکان در فوتبالیم/ واسعی و مدیربرنامه‌هایش بدترین راه را انتخاب کردند

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: با تارتار برنامه سه ساله داریم و به دنبال ارتقای برند پیکان در فوتبال هستیم.

محمدی: به دنبال ارتقای برند پیکان در فوتبالیم/ واسعی و مدیربرنامه‌هایش بدترین راه را انتخاب کردند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اکبر محمدی پس از شکست یک بر صفر پیکان مقابل پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت:‌ بازی خوبی بود. به تیم پرسپولیس تبریک می‌گوییم، آخرین بازی‌مان در نیم‌فصل بود و با توجه به هزینه‌کرد نتایج خوبی گرفتیم. در همین مسابقات چهار پنالتی را نزدیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. به کادر و فنی بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. تلاش می‌کنیم در نیم‌فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشیم. به دنبال رتبه تک‌رقمی در جدول و نزدیک به سهمیه هستیم.

مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد اینکه آیا از عملکرد تیم در بازی مقابل پرسپولیس رضایت دارد، گفت: صددرصد عملکردمان براساس بضاعت مان راضی‌کننده بود. دو سه توپ به تیرک زدیم تفاوت ما در تجربه بازیکنان‌مان بود. بازیکنان جوان و زیر 23 سال هم در خط هافبک و هم در خط حمله داریم. میانگین تیم ما زیر 25 سال است سعی می‌کنیم در فصل دوم براساس برنامه‌های تارتار عملکرد بهتری داشته باشیم به دنبال تقویت تیم برای نیم‌فصل دوم هستیم و نفرات مورد نظر تارتار را جذب خواهیم کرد.

محمدی تصریح کرد: با تارتار برنامه سه ساله داریم به او به خاطر درگذشت مادر همسرش تسلیت می‌گویم. با ا و به روزهای بهتر از این فکر می‌کنیم. به دنبال ارتقای برند پیکان در فوتبال هستیم. در والیبال شرایط خوبی داریم. 

وی در خصوص پرداختی به اعضای تیم عنوان کرد: تا الان حدود 40 درصد به اعضای تیم پرداخت شده و ان‌شاءالله این مبلغ به زودی بیشتر هم می‌شود.

مدیرعامل باشگاه پیکان  درخصوص انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: چهار گزینه برای ریاست فدراسیون خودشان را آماده کرده‌اند و در بخش‌های مختلف باید مانند مسائل اقتصادی و ... باید برنامه‌های خودشان را ارائه بدهند مسائل موجود در فیفا با حضور مدیریت جدید حل و فصل می‌شود همه باید کمک کنند امروز به کمک همه نیروهای فوتبال در فوتبال نیاز داریم. همه باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خودشان استفاده کنند. باشگاه‌های ما از نظر ساختاری و مالی وضعیت خوبی ندارند ان‌شاءالله فدراسیون جدید بتواند مشکلات را برطرف کند.

محمدی در خصوص پرونده واسعی گفت:‌ در مورد این پرونده بحثی نداریم براساس رأی فدراسیون فوتبال مشخص است چه اتفاقی افتاده منتظر رأی کمیته استیناف هستیم واقعاً بابت این مسئله متأسفم واسعی یک آینده بود، البته درهای مذاکره هنوز برایش باز است اما او و مدیر برنامه‌هایش بدترین راه ممکن را انتخاب کردند. بهتر بود از راهی که ما انتخاب کرده بودیم استفاده می‌کردند از این بابت خیلی ناراحتم امیدوارم تصمیم بهتری بگیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول