اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کشف بیش از 4 تن مواد مخدر در رزمایش «فجر فاطمی» در جنوب و شرق کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از اجرای رزمایش فجر فاطمی و کشف 4 هزار و 420 کیلوگرم مواد مخدر و 350 هزار لیتر سوخت قاچاق در این رزمایش خبر داد.

کشف بیش از 4 تن مواد مخدر در رزمایش «فجر فاطمی» در جنوب و شرق کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پایان سال با عنوان فجر فاطمی به مدت یک هفته در مناطق جنوب و شرق استان اجرا شد و دستاوردهای شاخصی از جمله کشف ۴ هزارو ۴۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر، ۳۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق، دستگیری۱۴۷ قاچاقچی مواد افیونی و انهدام ۵ باند گروگان‌گیری، ۴ باند قاچاق مواد مخدر و ۴۱ باند سرقت رقم خورد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به توقیف ۱۰۷ دستگاه خودروی حمل سوخت قاچاق از انواع سواری، وانت، اتوبوس و تانکر سوخت‌رسان در این طرح تصریح کرد: تردد وسایل نقلیه حامل سوخت غیرمجاز به‌ویژه خودروهای سواری و وانت در معابر دورن و برون‌شهری جنوب و شرق استان یکی از موارد بسیار خطرآفرین است که طی این رزمایش شمار زیادی از این خودروها توقیف شدند و برخورد با اینگونه موارد همواره و به‌ویژه در ایام پایانی سال در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با اشاره به جمع‌آوری شمار زیادی معتاد متجاهر نیز بیان داشت: معضل دیگری که طی اجرای این رزمایش بیش از سایر موارد ماموریت‌های ماموران را معطوف خود کرد، برخورد با عاملان توزیع و قاچاق مواد مخدر بود که البته دستاوردهای خوبی نیز در این رابطه داشتیم.

ناظری ادامه داد: اما با توجه به نقشی که قشر معتادان متجاهر در انجام انواع جرائم به‌ویژه سرقت‌ها، دارند لازم است برنامه‌های هدفمند و جامعی از سوی ادارات و نهادهای فرهنگی اجتماعی در رابطه با ساماندهی و اشتغال این قشر انجام گیرد و ضمن آن همگان نیز ضمن پرهیز جدی از گرایش به هر نوع مواد افیونی، اصول ایمنی لازم در مراقبت از اموال شخصی، منازل و وسایل نقلیه خود را با حساسیت بیشتری مدنظر قرار دهند تا از وقوع سرقت‌ها پیشگیری شود.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول