اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حسینی: گل‌گهری‌ها اول به اشتباه خود توجه کنند/ برخی هر کار خواستند کردند اما برخوردی هم نشد

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر گل‌گهری‌ها به اشتباه خود توجه کرده و مسئولان این باشگاه صحبت کنند دیگر کسی درمورد مسائل مختلف صحبت نخواهد کرد.

حسینی: گل‌گهری‌ها اول به اشتباه خود توجه کنند/ برخی هر کار خواستند کردند اما برخوردی هم نشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید جلال حسینی پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پیکان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر درمورد تاکتیک تیم حریف در پرتاب اوت دستی، اظهار داشت: این تاکتیک کار را برای همه تیم‌ها سخت می‌کند. خوشبختانه 3 امتیاز خوب گرفتیم. به هر حال پرتاب اوت دستی هم یک تاکتیک است و کار را برای ما هم سخت کرده بود.

وی درخصوص اظهارات فرزاد حاتمی در تمجید از حسینی مبنی بر اینکه او در این سن و سال هم برای تیمش گلزنی می‌کند و هم در دفاع عملکرد خوبی دارد، عنوان کرد: فرزاد هم مثل ما قدیمی است.

کاپیتان پرسپولیس با اشاره به روند این تیم به ادامه بازی‌ها، گفت: فوتبال شرایط خاص خودش را دارد و فردا روز دیگری است. امیدوارم بتوانیم کارمان را درست انجام دهیم.

حسینی درخصوص وضعیت مالی باشگاه گفت: از قبل مشکلاتی وجود داشت.متاسفانه دوستانی آمدند و هر کاری خواستند کردند و رفتند و با کسی برخورد هم نشد. مشکلات زیادی داریم ولی گفتند که پرداختی خواهند داشت. تاکنون 20درصد دریافتی داشته‌ایم، اما نمی‌دانم تا نیم فصل  قرار است چند درصد به بازیکنان پرداخت شود.

حسینی در مورد بازی با گل‌گهر و کسب یک امتیاز برای رسیدن به قهرمانی نیم فصل، تصریح کرد: همیشه بازی مقابل تیم های امیر قلعه نویی سخت است، چون سخت‌کوش هستند. بازی در سیرجان هم سختی های خاص خودش را دارد، اما امیدوارم بتوانیم به هدف خود برسیم.

وی درخصوص محرومیت منشا برای دیدار با پرسپولیس و بیانیه باشگاه گل‌گهر، گفت: متاسفانه این حرف ها ما را اذیت می‌کند. امیدوارم باشگاه گل‌گهرخودشان صحبت کنند که خیلی بهتر است؛ متاسفانه به خیلی از مسائل توجه نمی کنند و اگر به اشتباه خودشان توجه کنند دیگر کسی حرفی نمی‌زند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول