اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کوه‌های«قره قشون» در بناب نفس‌های آخر خود را می‌کشد

فرماندار شهرستان بناب گفت: کوه‌های«قره قشون» در بناب نفس‌های آخر خود را می‌کشد و از این رو به هیچ وجه نخواهیم گذاشت از این معادن شن برداشت شود.

کوه‌های«قره قشون» در بناب نفس‌های آخر خود را می‌کشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، شهریار فتحی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بناب که با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و جمعی از مسوولان برگزار شد با تأکید بر اینکه با آنهایی که با معیشت مردم بازی می‌کنند، باید با اشد مجازات با آنها برخورد شود؛ اظهار داشت: مسوولان نباید با افراد متخلف با عطوفت و مهربانی برخورد کنند و حتی اگر بنده نیز تماس گرفته و سفارش فردی را بکنم، هیچ مسوولی نباید از آن تبعیت کند و با متخلفان باید در هر صنفی باشند، برخورد شود.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور افزود: در حال حاضر با توجه به تجریم‌های ظالمانه از سوی دشمنان باید مسوولان به مردم اعلام کنند که در یک شرایط جنگ اقتصادی قرار گرفته‌ایم.

فتحی افزود: بنده در همین جلسه اتمام حجت می‌کنم که در جریان رسیدگی و برخورد با افراد محتکر و آنهایی که با معیشت مردم بازی می‌کنند، لزومی به تماس با بنده نیست و قانون نحوه برخورد و رسیدگی با افراد متخلف را تعیین کرده است، از این رو مسوولان باید در برخورد با محتکران رأفت اسلامی را کنار بگذارند.

رئیس شورای اداری شهرستان بناب تصریح کرد: در برخورد با محتکران و افرادی که با معیشت مردم بازی می‌کنند از هیچ‌کس سفارش نخواهیم پذیرفت.

فتحی در ادامه سخنان خود گریزی نیز به استفاده غیرقانونی از معادن و ذخایر شهرستان در کوه‌های«قره قشون» زد و گفت: با توجه به محدودیت منابع و معادن در شهرستان بناب باید به فکر نسل‌های آتی باشیم.

وی یادآور شد: کوه‌های«قره قشون» در بناب نفس‌های آخر خود را می‌کشد و از این رو به هیچ‌وجه نخواهیم گذاشت از این معادن شن برداشت شود.

انتهای پیام/60004/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول