اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

کاهش ۷۰ درصدی فروش پوشاک/ ۹۵ درصد اجناس موجود در بازار داخلی است

رئیس اتحادیه پوشاک لرستان گفت: بیش از 95 درصد پوشاک موجود در بازار داخلی هستند، اما با وجود داخلی بودن اجناس متاسفانه شاهد هستیم که نسبت به سال گذشته اجناس حوزه پوشاک ازکیفیت کمتری برخوردارند و قیمت آنان نیز بین دو تا سه برابر افزایش یافته است.

کاهش ۷۰ درصدی فروش پوشاک/ ۹۵ درصد اجناس موجود در بازار داخلی است

مرتضی موسیوند امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در خرم‌اباد، اظهار داشت: بیش از یک هزار و ۲۰۰ واحد صنفی در خرم‌آباد عضو اتحادیه پوشاک این شهر هستند.

وی با بیان اینکه کرونا آسیب جدی به واحدهای صنفی حوزه پوشاک وارد کرد، افزود: هیچکدام از واحدهای صنفی به اندازه صنف پوشاک در ایام کرونا تعطیل نبودند و همین عامل باعث شد که میزان فروش این صنف در یک سال اخیر  ۶۰ تا ۷۰ درصد نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کند.

رئیس اتحادیه پوشاک لرستان بیان کرد: دولت در ایام کرونا حمایت مناسبی از کاسبان حوزه پوشاک انجام نداد و همین عامل خسارات زیادی به این صنف وارد کرد.

موسیوند با اشاره به اینکه بیش از ۹۵ درصد اجناس موجود در بازار داخلی هستند، تصریح کرد: با وجود داخلی بودن اجناس متاسفانه شاهد هستیم که نسبت به سال گذشته اجناس حوزه پوشاک از کیفیت کمتری برخوردارند و قیمت آنان نیز بین دو تا سه برابر افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: بری کنترل قیمت دولت بایستی از زمان تولید تا عرضه آن در بازار نظارت جدی در این حوزه داشته باشد اما متاسفانه در سال‌های اخیر بحث نظارت در بحث پوشاک بسیار کمرنگ شده است.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول