اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آفت کار فرهنگی، کمی نگری و آمارسازی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، آفت کار فرهنگی را کمّی‌نگری و آمارسازی عنوان کرد.

آفت کار فرهنگی، کمی نگری و آمارسازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدقاسم ناظمی در نشست با کارکنان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان آذربایجان‌شرقی، رشد و ارتقای این اداره‌کل را مرهون تلاش.ها و زحمات نیروهای انسانی شاغل در مجموعه دانست که به عنوان با اهمیت‌ترین سرمایه سازمانی شناخته می‌شوند. 

وی، خدمت‌رسانی به اصحاب فرهنگ و هنر را  از ویژگی‌های بارز مجموعه‌ کارکنان این اداره‌کل دانست و اذعان داشت: یکی از وظایف در حوزه فرهنگ  و هنر برای کمک به مراجعان، هدایتگری و تسهیل‌گری است و کار در این حوزه نیازمند توجه زیاد است.

ناظمی با اشاره به گستردگی فعالیت در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد: تعداد مراکز  و صنوف فرهنگی و هنری تحت پوشش اداره‌کل وسیع و گسترده هستند و بخشی از اعتبار این اداره‌کل وابسته به این صنوف است و  با کار مضاعف و تلاش بیشتر باید به تمام این حوزه‌های کاری توجه جدی نماییم.

وی بر لزوم توسعه‌ی کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی و هنری و تحکیم زیرساخت‌های فرهنگی در استان تاکید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، قانونمداری و حرکت در چارچوب قانون  و اجتناب از سلیقه‌گرایی را از سیاست‌های راهبردی و ضرورت‌های کار فرهنگی دانست و یادآور شد: سعی خواهیم کرد، همواره در مسیر قانون حرکت کنیم و در جایی که قانون مشکلی داشته باشد در صدد طرح و رفع آن برخواهیم آمد.

وی ادامه داد: با داشتن نقشه  راه و برنامه راهبردی و همدلی هم در درون مجموعه‌ اداره‌کل و هم همراهی اصحاب فرهنگ و هنر با وجود محدودیت‌ها و منابع و امکانات موجود، خواهیم توانست فرهنگ و هنر آذربایجان را به شأنیت و جایگاه ذاتی خود برسانیم.

ناظمی بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود تاکید کرد و گفت: شورای فرهنگ عمومی به عنوان عالی‌ترین جلسه‌ استان که با حضور مدیران ارشد استانی برگزار می‌شود، ظرفیت مناسبی است تا تصمیمات بزرگ و درخوری در حوزه‌ فرهنگ توسط این شورا اتخاذ شود و باید از ظرفیت این شورا در راستای حل مشکلات فرهنگی استان بهره گیریم.

در این نشست همکاران حاضر به طرح مسائل و مشکلات موجود در حوزه فرهنگی و هنری استان پرداختند و دغدغه‌ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در حیطه‌های مختلف اداری مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول