اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

برنامه های فرهنگی باید پیوست عملیاتی داشته باشند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: برنامه‌های فرهنگی باید پیوست عملیاتی داشته باشند.

برنامه های فرهنگی باید پیوست عملیاتی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدقاسم ناظمی، در دیدار معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز اظهار کرد: فعالیت در بخش فرهنگ ‌با بخشنامه پیش نمی‌رود و تعامل سازنده دستگاه‌های فرهنگی با هم و با مخاطبان، باعث هم‌افزایی شایسته و ترقی و تعالی فرهنگ خواهد شد.

وی افزود: همه‌ کسانی که در حوزه‌ فرهنگ و هنر فعالیت می‌کنند، اجزای یک پیکر واحد محسوب می‌شوند و برای تعالی فرهنگ این مرز و بوم، اصحاب فرهنگ و هنر و متولیان این حوزه باید در کنار یکدیگر و در راستای غنابخشی به فضای فرهنگی شهر اهتمام داشته باشند.

وی تاکید کرد: برای دستیابی به این مهم، نیازمند هم‌پوشانی نهادهای مختلف شهری و فرهنگی هستیم.

ناظمی با اشاره به اینکه در خط مقدم فرهنگ همه باید بخشی از کار را بر  عهده بگیرند، گفت: با جانمایی صحیح نقش‌ها در این وادی می‌توان برای رسیدن به نتایج مطلوب‌تر امیدوار بود.

وی، پیشینه‌ غنی آذربایجان‌شرقی و ظرفیت‌های موجود استان را دو بال قدرتمند فرهنگ و هنر برای رسیدن به جایگاهی شایسته در این عرصه برشمرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد حمیدی نیز در این دیدار متذکر شد: با تعامل سازنده و اثرگذار می‌توان نتیجه‌های مطلوبی را در حوزه فرهنگ و هنر اخذ کرد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با بیان اینکه فعالیت‌های حوزه فرهنگی شهرداری تبریز در سال جاری در حوزه‌ کتاب متمرکز شده است، افزود: برگزاری چند مسابقه کتاب‌خوانی، برگزاری کارگاه‌های کتاب‌خوانی و رونمایی از طرح کتاب یار که برای اولین بار در سطح شهرداری‌های کشور از تبریز به اجرا رسیده است از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در این خصوص است که امیدواریم با تعامل‌های سازنده ثمرات درخشانی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان در سال.جاری فراخوان جایزه کتاب سال تبریز را منتشر کرد تا بتواند در کنار سایر فعالیت‌های صورت گرفته از طریق سازمان گامی در راستای معرفی تبریز به عنوان پایتخت کتاب سال کشور، برداشته باشد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول