اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فارس من| جمع‌آوری المان شهری مغایر با فرهنگ ایرانی و اسلامی

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: هر المان شهری مغایر با آرمان‌های نظام و فرهنگ ایرانی و اسلامی باشد به‌صورت قانونی نسبت به جمع‌آوری آن اقدام می‌شود.

فارس من| جمع‌آوری المان شهری مغایر با فرهنگ ایرانی و اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان «نصب المان نامتعارف میدان امام رضا (ع) شهر نور »  در سامانه فارس‌من خواستار پیگیری این سوژه شدند.

در توضیح این سوژه  درخواست  شده است که مسئله نصب المان نامتعارف در میدان امام رضا (ع) شهر نور از سوی نهادهای نظارتی بررسی شود.

مهرداد محمدی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: هر المان شهری مغایر با آرمان‌های نظام و فرهنگ ایرانی و اسلامی باشد به‌صورت قانونی برخورد می‌کنیم و از دستگاه‌های حاکمیتی می‌خواهیم نسبت به جمع‌آوری آن اقدام کنند.

وی با اشاره به انجام بازدید میدانی از المان شهر نور گفت: این المان هنوز رونمایی نشده و ولی در ورودی شهر جانمایی شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران تصریح کرد:  حرف‌مان این است اگر المانی قرار است طراحی شود به فرهنگ بومی، اسلامی و ایرانی توجه شود و المانی کار نشود که با این مسائل مغایرت داشته باشد و در صورت مغایرت از مسؤولان امر خواسته می‌شود جمع‌آوری شوند.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: به مردم این اطمینان را می‌دهیم که در صورت مغایرت این المان حتما نسبت به جمع‌آوری آن اقدام می‌شود. 

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول