اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

پیش‌بینی قهرمانی دوباره همیلتون در فرمول یک

یک راننده فرمول یک پیش‌بینی کرد لوئیس همیلتون امسال هم قهرمان جهان شود.

پیش‌بینی قهرمانی  دوباره همیلتون در فرمول یک

به گزارش خبرگزاری فارس، نیکو رزبرگ تنها کسی است که موفق شد سلطه لوئیس همیلتون را با قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۶ بشکند، هر چند او فکر می‌کند که امسال همیلتون دوباره قهرمان خواهد شد، اگرچه یک راننده وجود دارد که می‌تواند برای همیلتون چالشی ایجاد کند و او کسی نیست جز مکس ورستاپن.

رزبرگ گفت که عناوین به دست آمده توسط همیلتون بعد از حضور او در مرسدس ​​دلیل اضافی بر استعدادهای او نیست و تأکید کرد که همیلتون از قبل توانایی خود را می‌دانسته است.

رزبرگ عنوان کرد: من از قبل می‌دانستم که همیلتون چقدر خوب است. برای دنیای خارج این یک تأیید به شمار می‌رود که او از لحاظ تعداد عناوین کسب شده بهترین است. اینکه من او را در همان اتومبیل شکست دارد موفقیت دیگری را تایید می‌کند.

این راننده فرمول یک فکر می‌کند همیلتون امسال نیز بدون رقیب باقی بماند.

وی در این باره خاطرنشان کرد: همیلتون دارای استعداد خارق‌العاده و بهترین ماشین است. تنها کسی که می‌تواند به لوئیس نزدیک شود مکس ورستاپن است. اگر ردبول عملکرد خوبی داشته باشد، شاید هم تیمی جدیدش سرخیو پرز نیز جزو رقیبان باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول