اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

دستگیری سارقان حرفه ای منزل با 19 فقره سرقت در کرج

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری 2 سارق حرفه ای منزل و کشف 19 فقره سرقت از آن ها خبر داد و گفت: هر 2 سارق در شهرستان‌های کرج و ملارد استان تهران شناسایی شدند.

دستگیری سارقان حرفه ای منزل با 19 فقره سرقت در کرج

محمد نادر بیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی وقوع سرقت‌های مکرر منازل که در سطح شهرکرج،  فردیس، ملارد  و اندیشه صورت می‌گرفت، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی البرز قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه متوجه شدند که سارقان با استفاده از یک دستگاه خودروی چری در ساعات خلوت روز به شیوه دیلم زنی و تخریب قفل، درب منازل را باز کرده و اقدام به سرقت لوازم با ارزش از جمله وجه نقد، طلاجات و لوازم منزل می‌کنند.

نادر بیگی اظهار کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی، موفق به شناسایی هر 2 سارق در شهرستان‌های کرج و ملارد استان تهران شده و با هماهنگی‌های قضائی در 2 عملیات غافلگیرانه، هر 2 متهم را دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازجویی صورت گرفته، سارقان به 19 فقره سرقت منزل اعتراف و اعلام کردند که لوازم سرقتی را به یک  مالخر اموال مسروقه به فروش می‌رساندند.

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه، بیان کرد: در بازرسی از منزل متهمان اموال مسروقه تعدا زیادی لوازم سرقتی از جمله شامل طلاجات، عطر و ادلکن، لوازم کامپیوتر، دوربین عکاسی، ساعت مچی و لوازم خانگی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، یادآور شد: کاربردی کردن هشدارهای انتظامی و آموزش‌های همگانی پلیس، ضامن پیشگیری از سرقت و ناکامی سارقان است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول