اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رویداد استارتاپی شهرک‌های صنعتی سمنان برگزار می‌شود

رویداد استارتاپی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با موضوعات صنایع شیمی و معدنی، رونق و توسعه کسب‌وکارها در زمان کرونا و فرش و دستبافته‌ها برگزار می‌شود.

رویداد استارتاپی شهرک‌های صنعتی سمنان برگزار می‌شود

حسن آل‌بویه، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان سه رویداد استارتاپی با موضوعات ذکرشده به‌منظور معرفی و شناسایی ایده‌های برتر و کاربردی در راستای حمایت از جوانان در مسیر ایده‌پردازی، رشد و بالندگی همراه با جوایز و حمایت‌های نقدی ویژه تیم‌های برتر برگزار می‌کند.

وی بیان کرد: پیوند بین صنعت و دانشگاه جهت راه‌اندازی کسب‌وکارهای هدفمند و پویا کمک به تجاری‌سازی محصول و توسعه بازار هدف، ارزش‌گذاری و توسعه فنی محصولات به کمک مدیران موفق استان سمنان و مهندسین صنایع از اهداف سومین سلسله رویدادهای استارتاپی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان است.

آل‌بویه تصریح کرد: بخش رویداد استارتاپی صنایع شیمی و معدنی شامل محورهای طراحی و ساخت تجهیزات و ماشین‌آلات صنایع معدنی و شیمیایی، تولید مواد فرآوری شده، فناوری‌های موردنیاز در فرآیندهای اکتشاف و فرآوری، بسته‌بندی محصولات معدنی و توسعه بازار صنایع شیمیایی و معدنی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خاطرنشان کرد: طراحی و احیای نقوش سنتی، رنگرزی سازگار با محیط‌زیست، توسعه بازار و بسته‌بندی دستبافته‌ها از محورهای رویداد استارتاپی فرش و دستبافته‌ها است.

آل‌بویه زمان برگزاری این برنامه را چهارم اسفند سال ۹۹ اعلام و محورهای بخش رویداد استارتاپی رونق و توسعه کسب‌وکارها در زمان کرونا را توسعه کسب‌وکارهای آنلاین مرتبط با صنعت، تجاری‌سازی محصولات فناورانه و تولید محتوای آموزشی و فرهنگ‌سازی در صنعت عنوان کرد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این رویدادهای استارتاپی می‌توانند تا تاریخ ۳۰ بهمن سال ۹۹ ایده‌های نوآورانه خود را به پایگاه اینترنتی www.shahrdevelopment.ir/startup ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۱۲۲۷-۰۲۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول