اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

عبدالرشیدی: جای هیچ گونه اشتباهی در مرحله نیمه نهایی لیگ تکواندو نداریم

سرمربی تیم تکواندوی مس کرمان گفت: باید در مرحله نیمه نهایی با تیم لوازم خانگی کن تمرکز زیادی داشته باشیم تا غافلگیر نشویم.

عبدالرشیدی: جای هیچ گونه اشتباهی در مرحله نیمه نهایی لیگ تکواندو نداریم

مجید عبدالرشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه بازیکنان تیم تکواندوی مس کرمان آماده حضور در مرحله نهایی لیگ تکواندو هستند، اظهار داشت: برای شرکت در رقابت مرحله نیمه نهایی بازی حساسی را در روز شنبه (دوم اسفند ماه) با تیم لوازم خانگی کن خواهیم داشت. تمرینات بازیکنان‌مان بعد از صعود به این مرحله بسیار عالی دنبال شده است و امیدوارم با عملکرد خوب‌شان بهترین روز را داشته باشند. باشگاه مس هم از تیم‌مان حمایت کرد و همه امکانات را در اختیارمان گذاشت و همچنین برای رسیدن به فینال لیگ تکواندو پاداش در نظر گرفته است.

وی در مورد برگزاری مسابقات لیگ به صورت متمرکز، گفت: برگزاری رقابتهای تورنمنت‌وار به گونه‌ای است که از اولین بازی لیگ، جای هیچ گونه اشتباهی را برای تیم‌ها و مربیان نمی‌گذارد. در مسابقات لیگ سال های قبل، در بازی برگشت می‌توانستیم اشتباهات دور رفت را جبران کنیم. به خاطر وجود بیماری کرونا، کار برای هر تیمی سخت بود و تجربه برگزاری با این سیستم را نداشتیم.

سرمربی تیم تکواندوی مس کرمان در مورد دیدار با لوازم خانگی کن، عنوان کرد: سالهای قبل هم در مسابقات لیگ با تیم کن بازی کرده‌ایم و کاملا از تیم‌شان شناخت داریم. کن تیم بسیار پرمهره‌ای است که در پیکارهای سال قبل لیگ هم اول شده و همیشه روی سکو رفته است. در روز بازی با این تیم باید تمرکز زیادی داشته باشیم تا غافلگیر نشویم. نباید کوچکترین اشتباه هم داشته باشیم، چون ثمره یک سال زحمت‌مان از بین می‌رود. تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا به بهترین نحو برنامه‌های خود را در دیدار مرحله نیمه نهایی پیاده کنیم و با پیروزی به فینال برسیم.

وی افزود: من با محمدرضا زوار دوست هستم و در حدود 30 سال همدیگر را می‌شناسیم. از زمانی که با تیم فجر وارد مسابقات لیگ تکواندو ‌شد، بارها بارها با تیم‌های تحت هدایتش مسابقه دادیم. احترام ویژه‌ای برای وی قائلم و نسبت به یکدیگر شناخت داریم. زوار مربی به روز و با دانشی است و افتخار می‌کنیم که در مقابل تیم‌شان قرار بگیریم.

عبدالرشیدی خاطرنشان کرد: من خیلی خوشحالم که امسال هم مسابقات لیگ تکواندو برگزار شد و همیشه لیگ خوبی داشتیم. مسابقات لیگ تکواندو امسال هم مثل سالهای قبل، سطح بالایی داشت و در حد و اندازه‌های رقابتهای جهانی بود. از فدراسیون تشکر می‌کنم که زحمت کشید و مسابقات لیگ را برگزار کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول