اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

طائرپور: خیالم از تعویض راحت است/ همه ۱۲ بازیکن ما آماده هستند

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن گفت: بازیکنان ما برای بازی با نارسینا آماده هستند و خیالم از تعویض راحت است.

طائرپور: خیالم از تعویض راحت است/ همه ۱۲ بازیکن ما آماده هستند

پریناز طائرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار با نارسینا در مرحله نیمه‌نهایی بسکتبال بانوان، عنوان کرد: ما در این هفته با نارسینا بازی داریم که البته در دور مقدماتی هم با این تیم همگروه بودیم و ۲ بازی انجام دادیم.

وی افزود: در بازی اول به خاطر عدم شناخت و اینکه بازیکن سانتر ما کرونا داشت و آماده نبود باختیم و بازی دوم را هم با یک پنالتی واگذار کردیم اما الان تمرینات لازم را کرده، فیلم بازی‌ها را دیده و روی آن کار کرده‌ایم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن درباره جذب ۲ بازیکن خارجی، خاطرنشان کرد: برای پلی آف یک بازیکن از اوکراین و یک بازیکن از آمریکا جذب و در بازی با قزوین از آنها استفاده کردیم اما از بازیکن آمریکایی خیلی استفاده نکردیم تا به هماهنگی برسد. از این بازیکنان خارجی راضی هستیم، تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی مقابل نارسینا بگیریم.

طائرپور یادآور شد: برای بازی گل شدن شوت‌ها هم بسیار مهم است، موضوعی که ما روی آن زیاد کار کردیم. به عنوان مثال می‌توانیم نگاهی به بازی نامی‌نو و نفت آبادان داشته باشیم. به نظر من اسماعیل زاده بهترین بازیکن است اما تعجب کردم که او روی حلقه موفق نبود که فکر می‌کنم بعد روانی و استرس بازی هم دخیل بود.

وی افزود: بازیکنان نامی‌نو در بازی سوم از نظر ذهنی دچار مشکل شده بودند. من تعجب کردم و برایم عجیب بود بازیکنانی که شوت ۱۰۰ درصد دارند چنین عملکردی را داشتند.

سرمربی بسکتبال گروه بهمن درباره ۲ بازی انجام شده با شهرداری قزوین، گفت: قزوین تیم خوبی بود، البته فاطمه آقازادگان را به خاطر آسیب دیدگی نداشت اما ما خوب کار کردیم. ۱۲ بازیکنی که انتخاب کردیم همه تقریبا در یک سطح هستند. بازیکنی که داخل زمین می‌رود آماده است و هیچ فرقی بین بازیکنان نیست خیالم از تعویض راحت است. امیدوارم در بازی با نارسینا نتیجه خوبی بگیریم و برنده از زمین خارج شویم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول