اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کسب رتبه نخست بسیج کارگران ساوه در جشنواره ملی مالک اشتر

حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات طریق‌القدس ناحیه ساوه رتبه نخست کشوری را در جشنواره ملی مالک اشتر سازمان بسیج مستضعفین کسب کرد.

کسب رتبه نخست بسیج کارگران ساوه در جشنواره ملی مالک اشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات طریق‌القدس ناحیه ساوه رتبه نخست کشوری را در جشنواره ملی مالک اشتر سازمان بسیج مستضعفین کسب کرد.

بسیج مستضعفان یکی از مهمترین نهادهای برآمده از انقلاب اسلامی و بسیج ظرفیت‌ها و استعدادهای پابرهنگان است که استعمار و استکبار سال‌ها عزت و استقلال و خودباوری آنان را لگدمال کرده بود.

نقش بسیج در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، اداری و امنیتی و تعالی و پیشبرد ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی بسیار مهم و انکارناپذیر است.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این باره می‌گوید: حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات طریق‌القدس این شهرستان رتبه نخست کشوری را در جشنواره ملی مالک اشتر سازمان بسیج مستضعفین کسب کرد.

حجت‌الله دستجانی اظهار کرد: این مهم بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته مبتنی بر فرایند اشراف کلی ریاست سازمان بسیج مستضعفین در وضعیت و عملکرد سال ۹۸ انجام شده است.

وی افزود: حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات طریق‌القدس ناحیه ساوه با کسب موفق‌ترین حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات در سطح بسیج در جشنواره مذکور حاصل تلاش‌ها و عوامل انسانی مؤثر آن حوزه است.

وی بیان کرد: این حوزه در سال‌های ۹۸ و ۹۷ در جشنواره ملی مالک اشتر سپاه استان مرکزی حائز رتبه برتر شده بود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات طریق‌القدس شهر صنعتی کاوه نیز گفت: کسب رتبه برتر کشوری این حوزه در جشنواره ملی مالک اشتر سازمان بسیج مستضعفین حاصل تلاش و همت مدیران و کارکنان در بررسی وضعیت و عملکرد سال ۹۸ است.

هادی ابراهیمی، مهم‌ترین برنامه‌های حوزه مقاومت بسیج کارگری و کارخانجات طریق‌القدس ناحیه ساوه را که منجر به کسب این رتبه شد را برگزاری سه دوره جشن خانواده با استقبال پرشور و رضایتمندی ساکنین شهر صنعتی کاوه عنوان کرد.

 

وی، برگزاری سه دوره مراسم صبحگاه مشترک نظامی و انتظامی در هفته دفاع مقدس، ارتباط مستمر و مداوم با مدیران واحدهای تولیدی در توجیه مأموریت‌ها و اعلام آمادگی برای همکاری در زمینه‌های مختلف، ارتباط سازنده و تعامل خوب با مسئولین شهر صنعتی و کارگران در جهت کمک‌گیری در طرح شهید برونسی و شهید کریمی در حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید و رفع موانع آنها و تعامل سازنده با کمیته کارگری و امام‌جمعه ساوه در طرح مذکور از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

ابراهیمی با اشاره به این‌که رویکرد این حوزه در اجرای برنامه‌های مختلف، ایجاد نشاط اجتماعی است، گفت: هماهنگی جهت بازدید واحدهای دانش‌آموزی (برادران و خواهران) از واحدهای تولیدی در طرح ایران یار، افتتاح ۶ پایگاه بسیج کارگری در واحدهای تولیدی، برگزاری اجلاسیه باشکوه شهدای کارگری استان با همکاری مسئولین شهرستان و سپاه استان مرکزی با عنوان یادواره ۲۶۹ شهید کارگری در شرکت لاستیک پارس، تقدیر از کارگران، کمک به رونق تولید و رفع موانع تولیدی در راستای طرح شهید کریمی (۳۰ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف) موانع فرا روی تولید پیگیری و ضمن رفع مشکلات در مسیر رونق تولید این واحدها تلاش شد.

وی، برگزاری ۲ دوره همایش تولید برای مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی و تقدیر و تجلیل از صاحبان صنایع، پیگیری و اخذ مجوز برای کارگاه‌های تسهیلگری در شهر صنعتی کاوه، توزیع ۱۵ هزار ماسک پارچه‌ای استریل شده رایگان و ۱۵ هزار ماسک با نرخ دولتی در ایام کرونا، کسب رتبه برتر مالک اشتر استان مرکزی در سال‌های ۹۷ و ۹۸، برگزاری دو دوره رزمایش پدافند غیرعامل و طرح خودحفاظتی (برگزیده بهترین پدافند غیرعامل استان مرکزی)، شرکت در طرح حاج قاسم سلیمانی با همکاری واحدهای تولیدی با کمک نقدی و غیر نقدی در تهیه سبد حمایتی در شهر صنعتی و روستاها و برگزاری دو دوره همایش مدیران برتر در عرصه‌های تولید را از دیگر برنامه‌های منتخب عنوان کرد.

 

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات طریق‌القدس شهر صنعتی کاوه در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری گفت: در سال جاری سعی شد که جامعه بسیجی در کنار جامعه کارگری با تشکیل حلقات صالحین در پایگاه‌ها بسیجی وار قرار گیرد.

ابراهیمی با اشاره به طرح شهید برونسی و طرح شهید کریمی افزود: طرح شهید برونسی با استفاده از ظرفیت بسیج و گروه‌های مردمی برای برطرف ساختن موانع تولید و آسیب‌های جامعه کارگری در این شهرستان با هدف تولید کالای ایرانی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول