اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

انتصاب مدیری چون شریعتی به‌عنوان رئیس سازمان استاندارد دهن‌کجی به مردم است

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی با انتقاد از انتصاب غلامرضا شریعتی به عنوان رئیس سازمان ملی استاندارد اعلام کرد: به نظر می‌رسد این انتصاب از سوی آقای روحانی دهن‌کجی به مردم است.

انتصاب مدیری چون شریعتی به‌عنوان رئیس سازمان استاندارد دهن‌کجی به مردم است

به گزارش حوزه دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی طی بیانیه‌ای در واکنش به انتصاب غلامرضا شریعتی در سازمان ملی استاندارد اعلام کرد: امید است رئیس جمهور در ماه‌های آخر مسئولیت‌شان، برای یک بار هم که شده به یکی از مطالبات دانشجویان و مردم انقلابی، مبنی بر لغو حکم انتصاب آقای شریعتی به ریاست سازمان استاندارد جامه‌ عمل بپوشاند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« اگر کسی واقعا در بخشی از بخش‌های کشور احساس می‌کند که کفایت لازم برای این کار را ندارد، معلوم نیست که پذیرش آن کار، مشروع باشد! چون قبول این کار، به معنای این است که او تعهد کند و بپذیرد که این کار را به احسن وجه به انجام برساند. این امر، بدون کفایت و لیاقت، امکان‌پذیر نیست.»

رهبر معظم انقلاب

ملت شریف ایران!

امروز خبری در رابطه با انتصاب آقای غلامرضا شریعتی، استاندار سابق خوزستان، به ریاست سازمان استاندارد برای دوره‌ای چهارساله به حکم  رئیس جمهور محترم آقای حسن روحانی منتشر شده است.

صریح می‌گوییم به نظر می‌رسد این انتصاب، توسط آقای روحانی بیشتر شبیه دهن‌کجی به مردم باشد؛ که فرد بی‌کفایتی همچون آقای شریعتی را به سمت ریاست سازمان استاندارد برگزیده‌اند! انگار آقای رئیس جمهور نمی‌دانند اطرافیانشان مشغول چه اقداماتی هستند و انگار که این رسم ایشان است که افراد بی‌کفایت را دور هم جمع کنند و سپس آن‌ها را به مسئولیت‌های مهم بگمارند.

مردم شریف ایران!

اتفافاتی را که در دوره‌ استانداری آقای شریعتی در خوزستان اتفاق افتاد، به یاد دارید؟ اتفاقاتی هم‌چون برخورد شدید با کارگران هفت تپه، عدم مدیریت صحیح سیلاب که منجر به تخریب خانه‌های مردم شد ، عدم تامین مناسب آب شرب برای روستاهایی همچون غیزانیه، رفتارهای بی‌ادبانه با مردم و بسیاری از موارد دیگر که مشاهده شده بود اما تاکنون به هیچ کدام از آن‌ها توسط شخص ایشان پاسخ مناسبی داده نشده است.

تشکل‌های دانشجویی در تمام این مشکلات درصدد مطالبه از شخص ایشان درآمدند که مع الاسف ایشان هیچ گاه در دسترس نبوده و یکی از وظایف مسئولین کشور که پاسخگویی مناسب و جامع به مردم است، همواره توسط ایشان نادیده گرفته شده است.

  بدیهی است که انتصاب چنین افرادی به مسئولیت های جدید که هنوز نتوانسته‌اند درباره مباحث مرتبط با مسئولیت قبلی‌شان پاسخ درست و مناسبی دهند، موجب بدنامی نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

ملت شریف ایران!

امیدواریم در این هفت سال و نیمی که از سر گذراندیم، از اعماق وجود باور کرده باشید که مشکل اصلی، نه فقط شخص رئیس جمهور، که تفکر حاکم بر شخص ایشان و جریان منتسب به ایشان است؛ حتی اگر بعضی از چهره‌های این جریان، تسبیح هم به دست داشته باشند و اذکار مختلف را مدام زمزمه کنند!

امید است رئیس جمهور محترم در ماه‌های آخر مسئولیت‌شان، برای یک بار هم که شده به یکی از مطالبات دانشجویان و مردم انقلابی، مبنی بر لغو حکم انتصاب آقای شریعتی به ریاست سازمان استاندارد جامه‌ عمل بپوشاند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول