اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

معاون وزیر کشور: باید نقش دستگاه‌ها در تعطیلی کارخانه‌ «وارنا» مشخص شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور گفت:باید نقش هر یک از دستگاه‌های خدمات رسان و شبکه بانکی در تعطیلی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی، مشخص شود تا بتوان برای تعطیلی تولید چاره‌ای اساسی اندیشید.

معاون وزیر کشور: باید نقش دستگاه‌ها در تعطیلی کارخانه‌ «وارنا» مشخص شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور صبح امروز در جریان بازدید از کارخانه تولید لبنیات وارنا که سال‌ها به شکل تعطیل رها شده است، اظهار کرد: سوأل اساسی این است که چرا یک واحد تولیدی به این عظمت و امکانات که شرایط مناسبی برای ایجاد اشتغال فراهم کرده به این شکل تعطیل شده و نمی‌توان آن را راه‌اندازی کرد.

وی گفت: این واحد تولیدی که با هزاران میلیارد تومان سرمایه گذاری، زمینه اشتغال حدود ۷۰۰ را فراهم کرده امروز به طور کامل تعطیل شده ولی هیچ‌گاه علت این تعطیلی و نقش افراد و دستگاه‌های دولتی، خدمات رسان و شبکه بانکی در آن مشخص نشده و به دستگاه‌های تصمیم گیرنده منتقل نشده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور ادامه داد: وقتی به هر یک از دستگاه‌های خدمات رسان نظیر آب، برق، گاز، اداره مالیات و سایر دستگاه‌ها علت برخورد با یک واحد تولیدی سوأل می‌شود، آن‌ها دستورالعمل‌های قانونی را علت این برخورد می‌دانند در صورتی که تاکنون این نوع برخوردها و اثرگذاری آن در تعطیلی واحدهای تولیدی مشخص نشده است.

دین پرست تأکید کرد: حتی بانک هم نباید با تملک یک واحد تولیدی به دلیل بدهی، آن را تعطیل کرده و کارگران آن را بیکار کند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول