اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

چه فاکتورهایی را هنگام خرید تبلت در نظر بگیریم؟

امروزه با توجه به همه گیری ویروس کرونا در دنیا و از جمله کشور عزیزمان ایران شاهد گسترده شدن آموزش مجازی در سیستم آموزشی کشورمان هستیم.

چه فاکتورهایی را هنگام خرید تبلت در نظر بگیریم؟

کمتر خانواده ای پیدا می‌شود که حداقل یک عضو دانش آموز یا دانشجو نداشته باشد، از این رو دغدغه این خانواده ها انتخاب یک وسیله هوشمند برای فرزندان خویش است که بتواند نیازشان را برطرف کند و درعین حال از کیفیت خوب و قیمت مناسب برخوردار باشد.

چه فاکتورهایی را هنگام خرید تبلت در نظر بگیریم؟

در ادامه قصد داریم به پنج ویژگی مهم که باید قبل از خرید تبلت در نظر گرفته شود اشاره کنیم.

اول: صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت!

چرا اصلا تبلت تهیه کنیم؟ چرا سراغ گوشی های هوشمند نرویم؟ پاسخ کاملا واضح است! صفحه نمایش!
صفحه نمایش یکی ازمهم ترین فاکتورها است. فردی که قصد دارد در کلاس های آنلاین شرکت کند و تکالیف خود را از روی وسیله هوشمند انجام دهد نیاز به یک صفحه نمایش بزرگ دارد که این مهم را فقط می‌توانیم در تبلت ها بیابیم.

 

دوم: پیشتیبانی از سیمکارت و شبکه 4G

اولویت دومی که باید در نظر گرفت این است که تبلت ما از سیمکارت و شبکه اینترنت پرسرعت  4Gپیشتیبانی کند. اکنون دسترسی به اینترنت خانگی برای بسیاری از هموطنان ما بسیار سخت و حتی غیرممکن است و این در صورتی است که حتی دورترین روستاهای ما حداقل دارای اینترنت 2Gهستند و استفاده از اینترنت سیمکارت دانش آموز برای برنامه شاد رایگان است.


سوم: دوربین با کیفیت

بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان باید در کلاس های آنلاین به صورت تصویری شرکت کنند و یا باید کلیپ ویدویی ضبط کنند و برای معلم و استاد خود ارسال نمایند. در نتیجه ما نیاز به یک دوربین با کیفیت داریم که فیلم ‌وعکس های با کیفیتی را ثبت کند.


چهار: فضای ذخیره سازی داخلی

طی سال‌ها با پیشرفت دوربین ها و کیفیت برنامه ها، فضای ذخیره سازی مورد نیاز آن ها نیز بیشتر شده است. پس ما نیاز به تبلتی با فضای ذخیره سازی بالا یا تبلتی با پشتیبانی ازکارت حافظه جانبی داریم.

 

پنج: دوام بالای باتری

درآخر می رسیم به میزان ظرفیت باتری تبلت که یک فاکتور مهم دیگر درهنگام خرید است. کمترین میزان ظرفیت باتری باید به حدی باشد که بتواند حداقل 10 ساعت استفاده مداوم ما را همراهی کند.

 از وبسیات هیماشاپ می توانید لیست مناسب ترین تبلت های دانش آموزی را مشاهده کنید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول