اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

محدودیت‌های کرونایی با مسوولیت‌پذیری اجتماعی حذف می‌شود

فرماندار قشم گفت: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با احساس مسوولیت اجتماعی تمام افراد جامعه منجر به ایجاد وضعیت کرونایی مطلوب و کاسته شدن از محدودیت‌ها می‌شود.

محدودیت‌های کرونایی با مسوولیت‌پذیری اجتماعی حذف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، علیرضا نصری ظهر امروز در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا این شهرستان اظهار داشت: چارچوب تعیین شده از سوی ستاد ملی کرونا زیربنای تمامی تصمیمات ستاد کرونای قشم است.

وی افزود: طبیعتا حاکم شدن شرایط مطلوب کرونایی در قشم منجر به تصمیمات مطلوب‌تر خواهد شد اما گزارش‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان از عدم همراهی فعالان اقتصادی بویژه در حوزه مجتمع‌های تجاری حکایت دارد.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و کاهش محدودیت‌ها دارای رابطه‌ای دو سویه و چند وجهی است که با احساس مسوولیت اجتماعی تمام افراد جامعه وضعیت کرونایی شهرستان مطلوب و به تبع آن از محدودیت‌ها کاسته می‌شود.

نصری ادامه داد: صاحبان مشاغل، مردم و نظارت‌های بهداشتی از ارکان کنترل شیوع بیماری کرونا است و باید با همدلی هر کدام خود را یک سفیر سلامت و مشوق رعایت پروتکل‌های بدانیم.

وی اضافه کرد: تامین نان و جان مردم در اعمال محدودیت‌های کرونایی باید با رعایت پروتکل‌ها به نقطه اعتدال برسد و فعالیت اقتصادی جزیره قشم هیچگاه به طور مطلق تعطیل نبوده است.

فرماندار شهرستان قشم خاطرنشان کرد: سامانه جامع مدیریت سفر به همت سازمان منطقه آزاد قشم در حال طراحی است که امید می‌رود بتوان از مزایای آن در ایام عید نوروز بهره برد.

به گزارش فارس، بنابر آخرین آمار رسمی اعلام شده از سوی شبکه بهداشت و درمان قشم تا کنون 14 هزار تست کرونا در این جزیره انجام شده که چهار هزار مورد از آن مثبت و 89 مورد نیز مرگ کرونایی گزارش شده است.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول