اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ضرورت ایجاد شهرک دامپروری و کشاورزی در اهر/ سرمایه‌گذاری و چاله‌ای به نام «بروکراسی اداری»

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، خواستار ایجاد شهرک دامپروری و کشاورزی در شهرستان اهر شد.

ضرورت  ایجاد شهرک دامپروری و کشاورزی در اهر/ سرمایه‌گذاری و چاله‌ای به نام «بروکراسی اداری»

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر،  احمد محرم‌زاده در جلسه کارگروه کشاورزی، آب و منابع طبیعی شهرستان اهر با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین محورهای توسعه شهرستان اهر بخش کشاورزی است، اظهار داشت: مدیران ادارات باید خود را در کنار تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران ببینند نه اینکه در مقابل تولیدکنندگان بایستند.

وی با اشاره به لزوم بالا بردن راندمان تولید محصولات کشاورزی در اراضی کشاورزی شهرستان اهر گفت: شهرستان اهر در کشاورزی و باغبانی ظرفیت‌‌های زیادی دارد، اما آن‌طور که باید و شاید میزان تولید محصولات کشاورزی در سطح قابل قبولی قرار ندارد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی به مشکلات اداری برای سرمایه‌‌گذاران اشاره و تصریح کرد: متأسفانه از سرمایه‌گذار بخش خصوصی دعوت می‌کنیم؛ ولی سرمایه‌‌گذار در روند اجرای طرح گرفتار بروکراسی اداری می‌شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با تاکید بر اینکه سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌‌شرقی باید برای ایجاد صنایع تبدیلی و جنبی محصول سیب اقدام ‌کند، یادآور شد: شایسته است برای ارتقای کیفیت سموم موجود در بازار اهر تلاش شود.

محرم‌زاده خواستار ایجاد شهرک دامپروری و کشتارگاه صنعتی در شهرستان اهر شد، گفت: اهر در حوزه دامپروری و کشاورزی ظرفیت‌‌های بالقوه‌‌ای دارد.

 وی با بیان اینکه بانک‌‌ها در ارائه تسهیلات به کشاورزان سختگیری می‌کنند، افزود: این مهم باعث می‌شود تا کشاورزان از تسهیلات برای توسعه کشاورزی خود محروم شوند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با بیان اینکه عدم وابستگی و جهش تولید؛ تنهاترین راهکار برای مقابله با تحریم‌‌هاست، خاطرنشان کرد: اگر مشکلات تولیدکنندگان و کشاورزان را که به عزم مسوولان شهرستانی و استانی نیازمند است، حل کنیم در واقع به شکست تحریم‌‌ها و تحقق جهش تولید کمک زیادی می‌کنیم.

گفتنی است، در پایان این جلسه با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی  و مسوولان محلی از کشاورزان نمونه شهرستان اهر تجلیل شد.

انتهای پیام/60003/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول