اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

بیت کوین نتوانست مقاومت 50 هزار دلار را بشکند

در 24 ساعت گذشته و در حالی که بیت کوین به مرز 50 هزار دلار رسیده بود، اما نتوانست مقاومت این قیمت را بشکند و 5 درصد ریخت.

بیت کوین نتوانست مقاومت 50 هزار دلار را بشکند

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، در حالی که بیت کوین دیروز به مرز 50 هزار دلار رسیده بود، اما در نهایت نتوانست مقاومت این سطح را بشکند و 5 درصد سقوط کرد.

در حال حاضر هر توکن بیت کوین حدود 47 هزار و 400 دلار در حال معامله است اما در ساعات نخست معاملات امروز حتی تا 45 هزار و 900 دلار هم ریخت. دلیل افت اخیر قیمت بیت کوین اقدام بیت کوین داران برای شناسایی سود بوده است. 

دیگر ارزهای مجازی نظیر اتریوم هم کاهش 8 درصدی قیمت را تجربه کردند به گونه‌ای که قیمت اتریوم به 1655 دلار رسید. هم بیت کوین و هم اتریوم طی روزهای گذشته افزایش قابل توجه قیمت را تجربه کرده‌اند. دلیل روند افزایشی اخیر قیمت ارزهای مجازی به خصوص بیت کوین افزایش اقبال آنها در میان سرمایه‌گذاران بوده است. 

در 24 ساعت گذشته بیش از یک میلیون 480 هزار بیت کوین به ارزش 89.9 میلیارد دلار خرید و فروش شده است. در حالی که دیروز ارزش کل بازار بیت کوین بیش از 900 میلیارد دلار بود اما حالا به 880 میلیارد دلار کاهش یافته است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول