اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کشف ۴۷ هزار نخ سیگار قاچاق در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۴۷ هزار نخ انواع سیگار قاچاق به ارزش ۲۳۵ میلیون ریال از یک دستگاه خودروی پراید در این شهرستان خبر داد

کشف ۴۷ هزار نخ سیگار قاچاق در گچساران

به گزارش  خبرگزاری فارس از گچساران،  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محمد موسویدر بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی آرو شهرستان گچساران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضائی در محور چرام به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی پراید حامل کالای قاچاق مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

موسوی با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از خودروی مذکور ۲هزار و ۳۵۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی سیگار های کشف شده را ۲۳۵ میلیون ریال اعلام کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه راننده خودرو در این راستا دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان و اخلال گران در امور اقتصادی، جز اولویت های شهرستان است و اطلاع رسانی به موقع شهروندان در زمینه اعمال مجرمانه به ویژه در بحث کالای قاچاق، فضای شهرستان را برای مجرمان ناامن خواهد کرد.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول