اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ترکیه برخورد گزینشی غرب با تروریسم را محکوم کرد

وزیر خارجه ترکیه در یک اظهارنظر درباره پیدا شدن جسد ۱۳ شهروند این کشور در شمال عراق، حمایت غربی‌ها از «پ‌ک‌ک» و برخورد گزینشی آنها در قبال تروریسم را محکوم کرد.

ترکیه برخورد گزینشی غرب با تروریسم را محکوم کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مولود چاووش اوغلو» وزیر خارجه ترکیه در یک پیام توییتری درباره کشته شدن ۱۳ شهروند این کشور توسط تروریست‌های پ‌ک‌ک، بر برخورد گزینشی و دوگانه غرب با موضوع تروریسم تاکید کرد.

واکنش‌های مقام‌های ترکیه به پیدا شدن جسد ۱۳ تن از شهروندان ربوده شده این کشور در اقلیم کردستان عراق همچنان ادامه دارد.

به گزارش آناتولی، جسد این افراد بعد از عملیات ویژه ضد تروریستی ترکیه در شمال عراق و در یکی از غارهای شمال عراق پیدا شد.

«مولود چاووش اوغلو» وزیر خارجه ترکیه در یک پیام توییتری درباره کشته شدن شهروندان این کشور تروریست‌های پ‌ک‌ک را عامل این کشتار خواند و همچنین مواضع کشورهای غربی درباره موضوع تروریسم را محکوم کرد.

چاووش اوغلو نوشت: «استاندارد دوگانه جهان غرب در موضوع تروریسم و برخورد گزینشی آن درباره "تروریست خوب" و "تروریست بد" ادامه دارد».

وزیر خارجه ترکیه در این پیام خود از دو هشتگ « پ‌ک‌ک یک سازمان تروریستی شرور است» و «پ‌ک‌ک غیرنظامیان را اعدام می‌کند» استفاده کرد.

مقام ارشد دولت ترکیه پیام توییتری خود را به زبان ترکیه‌ای و انگلیسی منتشر و از مواضع کشورهای غربی درباره تروریسم و پ‌ک‌ک به شدت انتقاد کرد.

پیش از وزیر خارجه ترکیه، «حلوصی آکار» وزیر دفاع این کشور هم کشته شدن شهروندان ترکیه‌ای توسط تروریست‌های پ‌ک‌ک را محکوم کرده بود.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول