اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ارائه خدمات به متخلفان و متصرفان زمینه‌ساز افزایش ساخت‌ و ساز و غیرمجاز

دادستان کاشان گفت: نباید هیچ‌گونه خدماتی حتی به‌ صورت غیر دائم به متخلفان و متصرفان داده شود چراکه ارائه این خدمات زمینه افزایش ساخت‌ و ساز و غیرمجاز را فراهم می‌کند.

ارائه خدمات به متخلفان و متصرفان زمینه‌ساز افزایش ساخت‌ و ساز و غیرمجاز

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، روح‌اله دهقانی صبح امروز در جلسه کمیته انفال با حضور روسای ادارات و دستگاه‌های دولتی و خدمات رسان و انتظامی شهرستان، در خصوص تصرف اراضی و ساخت‌ و سازهای غیرمجاز، اظهار کرد: نباید هیچ‌گونه خدماتی حتی به‌صورت غیر دائم به متخلفان و متصرفان داده شود چراکه ارائه این خدمات زمینه افزایش ساخت‌ و ساز و غیرمجاز را فراهم می‌کند.

دادستان کاشان گفت: حضور مدیران ادارات کاشان در بخش‌های تابعه کاشان باعث امیدواری مردم می‌شود و حضور مدیران شهرستان در بخش‌های تابعه باعث ایجاد دلگرمی برای مردم می‌شود و از طرفی مدیران با مشکلات مردم بخش‌ها و روستاهای اطراف کاشان از نزدیک آشنا می‌شوند.

 دهقانی، ضمن ابراز تأسف از قطع درختان در منطقه برزک اذعان داشت: در خصوص حفاظت از محیط‌زیست و جلوگیری از قطع درختان لزوم پیشگیری و توجیه افراد چوب‌بر، با فراخوانی توسط نیروی انتظامی، جنبه پیشگیرانه خواهد داشت.

وی، خواستار پلاک‌کوبی درختان توسط شهرداری برزک شد و عنوان کرد: این امر باعث حفظ هر چه بیشتر درختان در این منطقه خواهد شد و در صورت مشاهده قطع درخت بدون اخذ مجوز قانونی، نیروی انتظامی می‌تواند تحت عنوان جرم مشهود با متخلفان مستقیماً برخورد کند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول