اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سرپرست استقلال ملاثانی: تماشاگران قشقایی به ما فحاشی کردند/منتظر حکم کمیته اخلاق و انضباطی هستیم

سرپرست تیم فوتبال استقلال ملاثانی توضیحاتی را در خصوص جنجال های به وجود آمده در جریان بازی روز گذشته مقابل قشقایی شیراز ارائه کرد.

سرپرست استقلال ملاثانی: تماشاگران قشقایی به ما فحاشی کردند/منتظر حکم کمیته اخلاق و انضباطی هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در جریان بازی روز گذشته دو تیم قشقایی و استقلال ملاثانی از هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، اتفاقات عجیبی افتاد و جنجال‌هایی را در پی داشت. حضور عده‌ای به عنوان هواداران تیم قشقایی در ورزشگاه پارس شیراز منجر به حمله برخی از این افراد به رختکن تیم مهمان(استقلال ملاثانی) در وقت استراحت بین دو نیمه و شکسته شدن درب رختکن شد.

علی پارسا، سرپرست تیم استقلال ملاثانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پیرامون اتفاقات بازی روز گذشته اظهار داشت: بازی حساسی بود و قشقایی برای فرار از انتهای جدول نیاز به برد داشت. با توجه به اینکه داریوش هرمزی سرمربی قبلی استقلال ملاثانی بود، رقابت سرمربیان دو تیم نیز به حساسیت کار اضافه می کرد.

وی افزود: به همین خاطر در نیمه اول حواشی به وجود آمد و بین دونیمه به رخکتن تیم ما حمله شد و درب رختکن را شکستند. بازی به خاطر حضور تماشاگران در ورزشگاه و همچنین اختلافاتی که درون زمین به وجود آمد و سوت‌هایی که داور می‌زد، به خشونت کشیده شد. این اتفاقات در جریان نیمه اول و بین دو نیمه اتفاق افتاد. در وقت استراحت بین دو نیمه تیم ما داخل رختکن بود که افرادی حمله کردند اما چون در بسته بود کسی وارد رختکن نشد و فقط در را شکستند.

پارسا در مورد اینکه آیا این اتفاقات آسیب بدنی برای اعضای تیم استقلال ملاثانی را در پی داشته، گفت: خیر، مورد خاص و مشهودی که ضرب و جرح باشد نبود. درگیری ها اواخر نیمه اول و بین دونیمه به وجود آمد. در نیمه دوم اتفاق خاصی نیفتاد. در این درگیری‌ها یکی از عوامل تیم قشقایی که فکر می‌کنم از کادرفنی این تیم بود نیز درگیری فیزیکی با یکی از بازیکنان تیم ما داشت.

سرپرست تیم استقلال ملاثانی در مورد فیلمی که مدیر رسانه این تیم از سکوهای ورزشگاه پارس تهیه کرده، اظهار داشت: او از حضور تماشاگرانی که باعث به هم زدن نظم و امنیت ورزشگاه شده بودند و به نیمکت تیم ما فحاشی می کردند فیلم می‌گرفت. حدود 30-40 نفر به غیر از افراد مجاز، به ورزشگاه آمده بودند و در طبقه دوم ورزشگاه حضور داشتند.

وی در مورد اینکه آیا باشگاه استقلال ملاثانی بابت این اتفاقات شکایتی به سازمان لیگ یا فدراسیون ارائه کرده، گفت: خیر اما نماینده فدراسیون و ناظر بازی گزارش نوشته اند و منتظر حکم کمیته اخلاق و کمیته انضباطی هستیم. مدارک و مستندات لازم گزارش شده است.

پارسا در خصوص اینکه آیا به مسئولان تیم قشقایی اعتراضی نداشتند، عنوان کرد: افرادی که وارد شدند خارج از اراده این تیم بودند. آن ها هم جواب قانع کننده‌ای نداشتند و موقع درگیری هم نسبت به ما اعتراض می کردند. ما آغاز کننده درگیری نبودیم. بچه‌های ما نسبت به ورود تماشاگران و فحاشی‌‌ها اعتراض داشتند که حواشی را همراه با خشونت در پی داشت.

سرپرست تیم استقلال ملاثانی در مورد حضور تماشاگران در مسابقات لیگ دسته اول اظهار داشت: با توجه به ممنوعیت ورود تماشاگر به ورزشگاه‌ها که دستورالعمل سازمان لیگ و ستاد مبارزه با کرونا است، خواهان تمکین همه باشگاه‌ها از این قواعد هستیم. وقتی قرار نیست تماشاگر بیاید، در همه جا باید این قانون رعایت شود. هیات‌های برگزاری باید مانع ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها شوند.

وی افزود: نماینده فدراسیون همیشه در جلسه قبل از مسابقه اعلام می کند برای مهمانان تیم میزبان 6 آی‌دی کارت و برای تیم مهمان 4 آی‌دی کارت صادر شود اما افرادی که به ورزشگاه‌ها می‌آیند خیلی بیشتر از این تعداد هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول