اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

شناسایی ۴۳۳۱ اشتراک غیرمجاز در برق تبریز!/ برق‌های غیرمجاز در حوزه امور برق اندیشه و قراملک

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از رفع و جمع‌آوری تمام ۴ هزار و ۳۳۱ فقره اشتراک غیرمجاز شناسایی شده طی سال جاری خبر داد که در نوع خود رکوردی بی‌نظیر به شمار می‌آید.

شناسایی ۴۳۳۱ اشتراک غیرمجاز در برق تبریز!/ برق‌های غیرمجاز در حوزه امور برق اندیشه و قراملک

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عادل کاظمی در تشریح عملکرد شرکت در حوزه‌ی شناسایی و جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز طی 10 ماهه‌ سال 99 اظهار داشت: طی این مدت، 4 هزار و 331 مورد برق غیرمجاز شناسایی و در مجموع از تلفات 7 گیگا وات ساعت انرژی جلوگیری شد.

وی ادامه داد: از میان 4 هزار و 331 انشعاب غیرمجاز شناسایی شده، یک هزار و 167 اشتراک غیرمجاز نامشهود و شامل دستکاری و سوء استفاده‌ بود که تمامی این اشتراکات غیرمجاز رفع شد. همچنین 3 هزار و 164  فقره انشعاب غیرمجاز مشهود کشف و شناسایی و با تلاش همکاران تمامی این اشتراکات غیرمجاز جمع‌آوری شده و 247 اشتراک با درخواست مشتریان به اشتراک قانونی تبدیل شد.

وی در تشریح گزارش عملکرد اشتراکات غیرمجاز در سال 99 نیز گفت: بیشترین برق‌های غیرمجاز به ترتیب در حوزه‌ی امور برق اندیشه، قراملک و روشنایی شناسایی شده‌اند.

کاظمی در تشریح گزارش عملکرد انشعابات غیرمجاز در سال 98 نیز گفت: طی سال گذشته 3 هزار و 841 اشتراک غیرمجاز شناسایی و در مجموع از هدررفت 11.5 گیگا وات ساعت انرژی جلوگیری شده بود.

وی ادامه داد: از میان 3 هزار و 841 انشعاب غیرمجاز شناسایی شده در سال گذشته، یک هزار و 131 اشتراک غیرمجاز نامشهود و شامل دستکاری و سوء استفاده‌ بود که 958 فقره از آنها رفع شد. همچنین 2 هزار و 528  فقره انشعاب غیرمجاز مشهود کشف و شناسایی و با تلاش همکاران 22 هزار و 312 اشتراک جمع‌آوری شده و 681 اشتراک با درخواست مشتریان به اشتراک قانونی تبدیل شد.

انتهای پیام/60001/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول