اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

رونمایی از آثار تالیفی بانوی طلبه ملایری

در مراسمی از آثار تالیفی بانوی طلبه ملایری رونمایی شد.

رونمایی از آثار تالیفی بانوی طلبه ملایری

 به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، ظهر امروز پنج جلد از کتاب‌های لیلا گودرزیان فرد، بانوی طلبه ملایری به نام‌های «حس غریب پروانگی»، «شهید الکرخ»، «طلبه عشق پسران الوند»‌، «عاشقانه تا حرم» و  «عباس حرم» رونمایی شد، برخی از کتاب‌ها صوتی و نمایشنامه‌ای هم کار شده و کتاب  شهید الکرخ هم به صورت انگلیسی ترجمه شده است.

امام جمعه ملایر در این مراسم با اشاره به اینکه انتشار کتاب‌های دینی از سوی جوانان این مرز و بوم م امروز کاری ماندگار و ارزشمند است اظهار کرد: در این زمان حاضر خانم گودرزیان فرد با این اقدام فرهنگی، کار زینبی انجام داده است.

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری با بیان اینکه این چنین کارها جزء کارهای ماندگار است و محفوظ  می‌ماند افزود: کار برای شهدا به ویژه نگارش کتاب کاری بزرگ است که بسیاری از نویسندگان جوان امروز در این مسیر گام برداشته و موفق به نوشتن آثار فاخری شده‌‌اند.

وی با اشاره به اینکه بانوان جوان ما امروز در عرصه‌های مختلف وارد شده و خوش درخشیده‌‌اند تصریح کرد: نویسندگن جوان نیازمند حمایت بیشتر مسئولان هستند و بی شک انتشار این کتاب‌ها تاثیر مثبتی در شناخت جوانان نسبت به شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

فرماندار شهرستان ملایر نیز به رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رزمندگان و شهدای ما حق زیادی بر گردن ما دارند و ما در قبال خون شهدا مسئول هستیم.

قدرت‌الله ولدی با بیان اینکه حرف و فکر و قدم و قلم در وادی شهدا جرات می‌خواهد و همه هم و غم ما باید شهدا باشند اظهار کرد: باید کارها برای رضای خدا انجام شود؛ ضمن اینکه نباید رشادت و فداکاری شهدا را از یاد برد.

این نویسنده جوان ملایری نیز با بیان اینکه دفاع مقدس تاریخ افتخار و برگ زرین این انقلاب است که باید بیشتر معرفی شود گفت:  تاریخ دفاع مقدس پر از قهرمان‌ها، اتفاقات خوب و جذاب و تلخ و شیرینی است که باید همه این ناگفته ها برای نسل جوان گفته شود، بی شک نسل امروز تشنه شنیدن و خواندن این اتفاقات است،

لیلا گودرزیان فرد افزود: در تهاجم فرهنگی دشمن خانواده‌ها و مسئولان فرهنگی باید تاریخ و قهرمانان دفاع مقدس را معرفی کنند و اگر ما فرهنگ دفاع مقدس را بیان نکنیم دیگر هیچ چیز برای ما باقی نمی‌ماند و این همان چیزی است که دشمن می‌خواهد.

وی بیان کرد: رسالت سنگین ما نویسندگان معرفی این ارزش‌ها و قهرمانان بوده که امیدوارم به عنوان یک نویسنده در قبال شهدا و ایثارگران به عنولن کوچکترین کار رسالت خود را به انجام برسانم.

این نویسنده اضافه کرد:  انتظار داریم در حوزه دفاع مقدس و حمایت از کتب این حوزه نویسندگان و همه کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند مورد تشویق قرار گیرند.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول