اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ورود ستاد امربه معروف به مطالبات آبداران شهرکردی/ وعده حل مشکل بیمه تا 3 روز آینده

تعدادی از نیروهای شرکتی آبفای چهارمحال و بختیاری که حدود 18 ماه است حقوق دریافت نکرده‌اند امروز تصمیم به برگزاری تجمع مقابل استانداری داشتند که با ورود معاونت مطالبه‌گری ستاد امربه معروف در دقیقه نود این تجمع کنسل و مطالبات نیروهای شرکتی در مسیر حل شدن قرار گرفت.

ورود ستاد امربه معروف به مطالبات آبداران شهرکردی/ وعده حل مشکل بیمه تا 3 روز آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، برخی از نیروهای شرکتی زیرمجموعه شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری ماه‌هاست که مطالبات جدی در حوزه پرداخت معوقات، انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه را مطرح کرده‌اند.

این رسانه هم بنا به رسالت خود برخی از این مطالبات را پوشش داده است، که متاسفانه عمده‌ این مطالبات از سوی مدیران آبفا و مدیران بالادست در استانداری بی پاسخ مانده‌اند.

در اوایل ماه جاری در پی اعتراض نیروهای شرکتی، جلسه‌ای در نمازخانه شرکت آبفای استان با حضور آبداران و سه تن از معاونین شرکت برگزار شده و مقرر می‌شود تا پایان همان هفته مشکلات نیروهای شرکتی برطرف شود.

پس از بدقولی صورت گرفته و عدم تحقق وعده‌ها، امروز جمعی از این نیروها تصمیم می‌گیرند با حضور در معاونت مطالبه‌گری ستاد امربه معروف و نهی از منکر ندای تظلم خواهی خود را سر دهند.

اکنون معاون مطالبه‌گری ستاد امر به معروف پیگیری موضوع و پاسخ‌خواهی از مسؤولان را تقبل می‌کند؛ تماس تلفنی با استاندار و تشریح وضعیت نیروهای شرکتی برای وی همچنین مطالبه از مدیرکل اداره کار، دادستان شهرکرد، مدیرعامل آبفا و معاون سیاسی امنیتی استاندار به صورت تلفنی و در حضور خود کارگران انجام شد.

قول دادستان: پرداخت 2 ماه از معوقات در اولین فرصت

دادستان مرکز چهارمحال و بختیاری در ارتباط تلفنی که با جلسه برگزار کرد، خطاب به اعضای جلسه گفت: بنده در جریان مشکلات این نیروها هستم و حتما پیگیری می‌کنم که دو ماه از معوقات این افراد در روزهای آتی پرداخت شود و حتما برای تامین اعتبارات لازم از سوی شرکت برای پرداخت سایر مطالبات پیگیری خواهم کرد.

مدیرعامل آبفا: بدقولی‌های سالیان گذشته بی‌اعتمادی ایجاد کرده است!

مدیرعامل آبفای چهارمحال و بختیاری نیز در این خصوص توضیح داد: به دلیل بدقولی‌های متعددی که در سال‌های گذشته صورت گرفته بی‌اعتمادی وجود دارد و باید برای این مشکل فکر اساسی کرد؛ مشکل بیمه این نیروها هم به همین دلیل است و تلاش می‌کنیم این مشکل بیمه‌ای را هم به زودی بر طرف کنیم.

وی قول داد: تا آخر همین هفته یک جلسه‌ای با حضوران مدیران مربوطه و همچنین پیمانکار و نماینده نیروهای آبدار برگزار خواهیم کرد و به صورت جدی مطالبات این افراد را در دستور کار قرار می‌دهیم.

استاندار: پیمانکار قصد تحریک نیروهای شرکتی را دارد/ این توطئه را خنثی می‌کنم

 استاندار چهارمحال و بختیاری هم که در سفر کاری در تهران بود به صورت صوتی به جلسه ارتباط گرفت و توضیح داد: بنده نسبت به برخی از این مسایل واقفم و احساس می‌کنم پیمانکار پروژه عامدانه قصد تحریک نیروهای شرکتی را دارد، بنده تلاش می‌کنم هم این توطئه خنثی شود و هم کارگران به حق و حقوق‌شان برسند.

عباسی ادامه داد: بنده معاون سیاسی امنیتی را موظف به پیگیری این موضوع می‌کنم البته به شرطی که خود شرکت آبفای استان هم در این موضوع همکاری داشته باشد.

رئیس حراست آبفا: مشکل بیمه سه ماه گذشته کارگران تا سه روز آینده به صورت قطعی حل خواهد شد

دو ساعتی از حضور نیروهای شرکتی در دفتر ستاد امر به معروف گذشته بود که رئیس حراست شرکت آبفای استان هم به جلسه اضافه شد و تعهد داد که موضوع پرداخت حق بیمه نیروها تا حداکثر 3 روز کاری پیش رو انجام شود و همچنین جلسه‌ای با حضور دبیر ستاد امر به معروف استان، معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل کار و مدیرعامل آبفای استان و همچنین شرکت طرف قرارداد و 10 نفر از نمایندگان نیروهای شرکتی برگزار و موضوع پرداخت مطالبات و معوقات و همچنین موضوع قرارداد این افراد بررسی و اجرایی شود.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول