اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

شرکت ویزا هم در برابر ارزهای مجازی سر خم کرد

شرکت پرداخت بین المللی ویزا به دنبال آن است تا شرایط خرید و فروش ارزهای مجازی را برای مشتریانش فراهم کند.

شرکت ویزا هم در برابر ارزهای مجازی سر خم کرد

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از ریانووستی، شرکت پرداخت بین‌المللی ویزا قصد دارد تا به کاربرانش امکان دهد، در کشورهایی که از نظر قانونی مشکل ندارند، خرید و فروش ارزهای مجازی را انجام دهند. 

این شرکت اعلام کرده است که می‌توان ارزهای مجازی را به دو دسته تقسیم کرد؛ نخستین دسته ارزهای مجازی هستند که پشتوانه اسکناس و پول ملی دارند که از جمله آنها می‌توان به ارزهایی اشاره کرد که از سوی بانک‌های مرکزی کشورها عرضه شده‌اند. دسته دوم ارزهای مجازی ارزهای مجازی سنتی هستند که در واقع فقط دارایی بوده و از آنها برای سرمایه‌گذاری استفاده می‌شود.

شرکت ویزا هم اکنون با یک بانک ارزهای مجازی در آمریکا توافق کرده تا از طریق همکاری با آن به مشتریانش امکان خرید، فروش و نگهداری ارزهای مجازی را بدهد.

ویزا می‌گوید: نخستین دسته از ارزهای مجازی این پتانسیل را دارند که به عنوان ابزاری برای خرید و فروش در کنار پول‌های کنونی مورد استفاده قرار گیرند. 

هفته پیش هم شرکت مستر کارت اعلام کرده بود که قصد دارد، امکان پرداخت از طریق ارزهای مجازی را طی سال جاری برای مشتریانش فراهم کند. 

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول