اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مقام فلسطینی: جامعه جهانی مانع شهرک‌سازی اسرائیل شود

نخست‌وزیر فلسطین مداخله جامعه جهانی و دولت جدید آمریکا برای ممانعت از اجرای طرح‌های شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

مقام فلسطینی: جامعه جهانی مانع شهرک‌سازی اسرائیل شود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد اشتیه» نخست‌وزیر فلسطین امروز دوشنبه در آغاز جلسه هفتگی دولت، تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای ایجاد شهرک صهیونیستی «E 1» متشکل از ۱۲ هزار واحد را محکوم کرد.

این شهرک قرار است به شهرک «معالی ادومیم» وصل شده و شهر قدس اشغالی را از الأغوار و شمال کرانه باختری را از جنوب آن جدا کند.

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، اشتیه همچنین گفت که شهرک‌نشینان عملیات‌های تروریستی علیه فلسطینیان را شدت بخشیده‌اند و آن‌ها اخیرا دو فلسطینی را با خودرو زیرگرفتند که به کشته شدن این دو نفر منجر شد و علاوه بر آن تعدی به اراضی فلسطینیان در بسیاری از روستاها و شهرک‌ها را افزایش داده‌اند.

نخست‌وزیر فلسطین تأکید کرد که تمامی تجاوزات رژیم صهیونیستی به دادگاه کیفری بین‌المللی ارجاع داده خواهد شد چرا که بر اساس قانون بین‌المللی و حقوق بشر، این جنایت‌ها به ویژه جنایت‌های مربوط به آواره کردن فلسطینیان، جنایت جنگی است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول