اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

استاندار تهران: قصد تعطیلی شب آخر جشنواره فجر را داشتیم/ افزایش ۱۱ درصدی آمار بستری افراد زیر ۱۵ سال

استاندار تهران گفت: در جشنواره فیلم فجر شبی که پروتکل‌ها رعایت نشد تصمیم به تعطیلی این جشنواره گرفتیم که اعلام شد شب آخر جشنواره است.

استاندار تهران: قصد تعطیلی شب آخر جشنواره فجر را داشتیم/ افزایش ۱۱ درصدی آمار بستری افراد زیر ۱۵ سال

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، انوشیروان محسنی‌بندپی استاندار تهران امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تیم نظارتی تشکیل و نسبت به تقویت و تشدید نظارت‌ها مکلف شده‌اند و نقطه قوت امروز ما همکاری مردم، استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اعمال مدیریت‌های جامع هوشمند است که ما را به عنوان موفق‌ترین کشور در کنترل این بیماری جلوه می‌دهد.

وی با اشاره به لزوم تداوم این موضوع همچون در مترو و اتوبوس، گفت: در جشنواره فیلم فجر شبی که پروتکل‌ها رعایت نشد تصمیم به تعطیلی این جشنواره گرفتیم که اعلام شد شب آخر جشنواره است.

استاندار تهران با اشاره به سرعت بالای شیوع و انتقال و کشندگی بیشتر ویروس کرونا انگلیسی، بیان کرد: طبق آمار آمار بستری افراد زیر ۱۵ سال از ۰.۹ درصد به ۱۱.۵ درصد رسیده و آمار فوتی‌ها از ۰.۷ درصد به ۳.۶ درصد رسیده است.

محسنی‌بندپی با اشاره به لزوم تداوم دقت، مراقبت و فاصله‌گذاری اجتماعی، ابراز کرد: درصد فاصله‌گذاری اجتماعی در استان تهران امروز در عدد ۷۴.۵ درصد هستیم که همچنان کم بوده و باید ارتقاء پیدا کند.

وی تصریح کرد: انشالله شرایطی فراهم شود که به مرور نظارت‌ها تقویت و روند واکسیناسیون بر اساس مصوبه ستاد ملی انجام پذیرد.

انتهای پیام/ش/د/س/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول